septemberbarn 2014
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
Ja jag vill ju inget hellre än att behålla, men var till prev idag och deras test visade negativt :s jätte konstigt då jag fått positivt på Apotekets egna samt ett clearblue digitalt :s ska testa igen om någon timme. Hoppas förstås på negativt då det är det bästa. Vi har pratat lite till och han förstår mig och tycker också att detta är tungt men känner att ekonomin inte räcker. Mina argument fungerar inte, men så småningom vet bi hur allt går. Ush jobbigt allt nu bara :/
Ja jag vill ju inget hellre än att behålla, men var till prev idag och deras test visade negativt :s jätte konstigt då jag fått positivt på Apotekets egna samt ett clearblue digitalt /
Jag fick med två tester från sjukhuset hem och tog det ena nu med ett synbart positivt. Har ju svårt att tro att jag skulle ha kvar hcg från min graviditet för 8 månader sen :/ men ska ta ett imorgonbitti och se om det blir starkare. Annars kanske jag har tur i oturen och får missfall. Hemskt att säga så men tyvärr så jag känner just nu.
Jag fick med två tester från sjukhuset hem och tog det ena nu med ett synbart positivt. Har ju svårt att tro att jag skulle ha kvar hcg från min graviditet för 8 månader sen :/ men ska ta ett imorgonbitti och se om det blir starkare. Annars kanske jag har tur i oturen och får missfall. Hemskt att säga så men tyvärr så jag känner just nu.
När ska ni till dietisten?
Kan tipsa att ni ska skriva ner EXAKT ALLT som ditt barn äter, och även när hon sover i en vecka. För en dagbok som ni kan sedan visa dietisten.
t.ex.
13 maj. 07.00 1 port. gröt (1dl vatten +4tsk pulver)
08.00-09.00 sömn.
09.30 1dl kokta morötter + 1 tsk olja
skriv ner hur många gramm av allting osv
osv.
Minns när vi kom till dietisten första ggn, skickade hon oss bara hem för att föra matdagbok i en vecka (eller två). för aatt hon inte kunde säga nåt utan den.
Har ni köpt bilstol 2?
Vad blev det?
Har ni köpt bilstol 2?
Vad blev det?
Vår son var planerad till September men föddes i slutet av augusti-men jag hakar på ändå.
Undrar hur ni mammor har mått efter förlossning. Jag haft så kämpigt fysiskt (ischias o brännsmärtor i låren + ont i ryggen o foglossning) men börjar komma på rätt köl tror jag. Ngn mer som haft en tuff postpartumtid?
Har ni köpt bilstol 2?
Vad blev det?
Har ni köpt bilstol 2?
Vad blev det?