BF Juni 2015
Överdos av folsyra kan öka cancerrisken så ta inte för mycket bara. Finns nog någon övre rekommenderad gräns om du googlar.
Överdos av folsyra kan öka cancerrisken så ta inte för mycket bara. Finns nog någon övre rekommenderad gräns om du googlar.
Såååå svårt att smälta!
Alltså, jag känner mig som en ballong fylld med gas. Är det normalt att svälla upp och bli gasig trots att man äter samma som innan? Jag har aldrig såna här problem annars. Visst är det något hormon som påverkar tarmen? Det är så illa att jag måste gå upp en storlek i arbetsbyxor. Jag var visserligen redan på gränsen mellan storlekarna.
Hmm, hur var det nu med cravings? Står nu, några minuter innan midnatt och kokar RIS som jag ska blanda med majs, crème fraîche och majonnäs.. Mannen har gått o lagt sig..
Jag tänkte att jag kunde göra ett försök att snygga till listan om ni vill. Alltså att sätta alla som har samma dag tillsammans med datumet som "rubriken". Tänkte bara höra om det är någon som har något emot det? Listan är ju så himla lång nu så det kan ju vara bra att få ihop den lite och göra den mer överskådlig.
Milie vad fint du fick till bf-listan