BF Juni 2015
Usch.. Var precis på toa, blödde lite färskt blod. Bara att hålla tummarna att det är OK iaf :(
Usch.. Var precis på toa, blödde lite färskt blod. Bara att hålla tummarna att det är OK iaf :(
Någon som upplevt skrattgråten än?
Kollade på film med maken och så var det en jätterolig scen där jag gapskrattade tills tårarna kom som utvecklades till en jättegråt-attack! WTF??
Kände mig lite lätt hysterisk för jag var verkligen inte ledsen!
Tur mannen förstår en och bara skrattade o kramade om mig!
Sambon undra när man gör första ultraljudet? någon som vet? En bra julklapp tänkte vi :)
Precis, ja. Man får bekosta själv om man vill. Jag är rätt säker på att jag vill göra KUB-test och jag vet att jag inte får det bekostat eftersom jag "bara" är 27 år. Därför ska jag betala det själv. Nu var det ett tag sen jag kollade, men KUB-testet kostar runt 2000 kr tror jag. Strax under eller något sånt. Kollade bara en sida. Men innan jag börjar boka sånt så ska jag prata med BM på mitt hälsosamtal/inskrivning som jag ska på om ett par veckor. Vem vet. De kanske har några regler att om man nödvändigtvis vill och är över en viss ålder så får man det. Vi får se.
Ah okej!
Annars får man skriva instruktioner till alla så de vet hur man kopierar och klistrar in en text så de kan lägga till sig själva, blir lite tråkigt när folk blir sura för att man missat just deras inlägg om att de vill vara med..
Ska till BM idag, hälsomötet gissar jag och inte inskrivning?
Ska bli skönt att träffa någon som har koll på läget iaf, vaknade med ont i livmodern vilket känns jäkligt läskigt o hoppas att det inte är något allvarligt!
Har sovit oroligt med o vaknat en massa gånger..
Är det vanligt med missfall? Känner jag blir lite nervig när jag läser här inne
Risken för missfall för en normal frisk kvinna är 25% så ja absolut det är en risk men tänk så stora chanser att allt går bra :)
Jag behöver er hjälp tjejer. Min sambos pappa fyller år i början av November, men då vi är bortresta då så skall vi bjuda på födelsedagsmiddag för honom hos oss troligen nästa helg. Vi har då tänkt ge honom en liten present i form av en tavla där det står "Grattis Farfar! Hoppas du har en underbar födelsedag, vi ses i Juni! Kram Knoddis".
Vad tror ni om detta? Jag har inget illamående av min graviditet, men nervositeten över att berätta för sambons föräldrar gör mig helt kräkfärdig...