Inlägg från: hemligönskan |Visa alla inlägg
  • hemligönskan

BF Juni 2015

Jag gick in till min kille igår och sa till honom att vi ALDRIG kommer göra oss av med katterna(vilket vi aldrig ens har pratat om). Han sa "såklart vi inte kommer!" Då började jag störtböla som ett litet barn och slängde armarna runt om honom och satt o hulka. Han började trösta mig och tittade på mig och då började jag skratta jättemycket för att jag tyckte han såg så kul ut i fejset :p stackarn han såg så förvirrad ut. Då sa jag att det här är nog vad som kallas moodswings och han instämde haha

Amfam skrev 2014-10-13 08:16:23 följande:

Haha, ja jag!! Kan inte minnas att jag var så här förr gången. Jag har gjort det omvända flera gånger, börjat hormongråta för att sedan plötsligt övergå i ett rejält skratt. Min man gjorde det samma. :)

• hemligönskan

Det känns så konstigt att jag inte mår illa. Gick in i v.6 idag och har inte många symtom. Kan illamående komma senare? Imorgon har jag inskrivning. Hoppas att allt går bra :) ska även på vul så fort doktorn har en tid.

• hemligönskan

Är på 6+1 idag. Brösten ömmar mer och mer! När jag vaknade imorse så kände jag lite illamående :D! Idag ska jag på inskrivning också. Känns som en bra dag även fast jag får så ont i magen till och från.

• hemligönskan

Vi ska berätta för mina föräldrar på lördag och för pojkvännens familj i jul. De bor långt bort så vi träffar inte dom så ofta.

Och hörni. .. herregud. Tror mitt riktiga illamående kommer nu. är helt snurrig i huvvet o mår lite illa. Känns som att jag har druckit 3 flaskor öl (mycket för mig). Åh. Är självklart på jobbet också.

• hemligönskan

Jag är i vecka 5+2!:) så det blir 5+3 imorgon

Milie skrev 2014-10-14 22:56:57 följande:

Åh, vad spännande! Vilken vecka är du i då?

• hemligönskan

Alltså jag är superorolig för mitt vul I eftermiddag... tänk om hjärtat inte slår? Vad fan gör jag då? Tänkte stilla mins nerver och googlade på småblödningar gravid, där kom det ju nästan bara upp hemska grejjer. Guuuuuud.

• hemligönskan

Jag ska vara där 1600, så det är långt tills dess också.. jag är i 5+3. Men hjärtat borde väl ha bildats nu, 22-23 dagar efter befruktning och jag vet att den "blev till" den 18 de september.

Ja Google är verkligen inte your friend när det gäller graviditet...fy. började nästan böla här på jobbet :(

• hemligönskan

Jag hoppas att du får må bättre snart! Måste vara hur jobbigt som helst :(

Mirella skrev 2014-10-16 11:48:42 följande:

Nu har jag jag träffat div sjukvårdspersonal och väntar på inläggning

Svar på tråden BF Juni 2015