Inlägg från: hemligönskan |Visa alla inlägg
  • hemligönskan

BF Juni 2015

Nu är jag tillbaka från vul. Hon hade lite svårt att se hjärtat för att det var så tidigt fortfarande så vi har fått en ny tid till fredag nästa vecka. Men hon tyckte att allt såg fint ut annars, säcken var rätt storlek. Fick en liten blödning innan vi skulle gå in till doktorn så jag var ju jättenervös men hon sa att det såg fint ut att tappen var stängd och att det är vanligt att man blöder lite. Och så sa hon att 70% av de som har småblödningar får en helt vanligt bra graviditet så jag skulle inte oroa mig!:)

• hemligönskan

Ja verkligen det känns skönt!!!

Hur går det för dig på sjukhuset?

Mirella skrev 2014-10-16 17:57:48 följande:

Men det var ju lugnande i sig :)

• hemligönskan

Lycka till!!!

Fröken1987 skrev 2014-10-17 07:38:54 följande:

Bara några timmar kvar till vul, fan vad nervöst! Och spännande:)

Ha en bra dag allihopa!

• hemligönskan

Jag var på vul igår och då såg man precid som för dig :) och en vit typ fläck som var bebin. Men inget tickande hjärta än och det är bara för att det är så tidigt fortfarande. Mitt nästa vul är fredag nästa vecka och så skulle dom kunna se ett hjärta sa dom :)

Lisa 236 skrev 2014-10-17 16:27:37 följande:

Tack hoppas verkligen du har rätt

• hemligönskan

Jag är extreeemt trött. Vill ni veta hur jag spenderade min fredag? Kom hem vid 17, somnade direkt, vaknade 2130, tog mina vitaminer och åt en smörgås, somnade om och vaknade NU! :o

• hemligönskan
    Elsa83 skrev 2014-10-18 13:54:23 följande:

Asså jag håller på att dö, så trött och sen även anfådd! Vill bara få tillbaka lite av min energi, så tråkigt!!! När brukar det gå över?

vilken vecka är du i?

Jag är bara i vecka 8+2

Jag är i 5+5! Haha har hört att det går över i andra trimestern.
  • hemligönskan

Japp det kan man få! Frågade min bm för jag har också haft blödningar

.

Fläderpärlan skrev 2014-10-21 22:49:06 följande:

Vi hade det i lördags men det är ju ett tag sedan, jag funderar på om man kan få en liren blödning för att livmodern växer, någon som vet? :/

• hemligönskan

Alltså är SÅÅÅÅÅ sugen på godis och ben n Jerry's! Men det stod i appen för min vecka (6+3) att man ska undvika sötsaker! Så vågar inte äta nåt. Åååh men gud vad sugen jag är.

Imorgon ska vi förresten på vårt andra VUL för att se om hjärtat slår :):)

• hemligönskan

Typ att det är ett kritiskt skede och att man inte ska äta det då. O sen så stod det om alkohol nikotin och droger.

Dricker inte ens kaffe just nu men det enda som betyder nåt är ben n Jerry's! Omg säger jag bara. Så sugen.

Liiten skrev 2014-10-23 17:00:09 följande:

Står det varför man inte ska äta sånt???

Svar på tråden BF Juni 2015