BF Juni 2015
Men ush vad otydlig jag är :o
Förr hade man hälsosamtalet på inskrivningen i vecka 12 ca. Men nu gör man det tidigare . Kan se olika ut såklart i olika landsting men generellt ser det ut så i hela landet.
Så ring på måndag :)
Men ush vad otydlig jag är :o
Förr hade man hälsosamtalet på inskrivningen i vecka 12 ca. Men nu gör man det tidigare . Kan se olika ut såklart i olika landsting men generellt ser det ut så i hela landet.
Så ring på måndag :)
Går alltid ner eller står still i vikt i mina graviditeter men jag är ju fluffig från början :)
Hmm, hur var det nu med cravings? Står nu, några minuter innan midnatt och kokar RIS som jag ska blanda med majs, crème fraîche och majonnäs.. Mannen har gått o lagt sig..
Men åh vi hittade minstingens överblivna blöjor, storlek 1 (2-4kg) :) nedpackat i en låda nu med allt annat som bebis ska ha : engångsundeelägg och tvättlappar... Ja det är
Typ allt Vi har.
Men så länge bebis inte kommer väga över 5 kilo så har vi blöjor för första två dygnen :)
Känner inget heller (men vet av erfarenhet att det kommer snälla på om 2 veckor) så nu äter jag fan allt jag kommer över hahaha
Förresten jo mina bröst har svullnat ? De var liksom tunna förut, man kunde ana revbenen under. Nu är de fylliga. Ja. Min man hade minsann lagt märke til det
Kollade i kalendern och jag kommer vara i vecka 15 (14+2) på inskrivningen. Känns sent?
Men å andra sidan; inte lika dryg väntan på UL :)
Imorgon ska jag sluta äta godis. Är verkligen ett godismonster :(
Hej tjejer, eventuellt tråkiga nyheter, har troligast fått missfall under helgen så drar mig tillbaka ett tag. Men vill önska er alla ett stort lycka till :)
Nu har jag varit på VUL.
Trodde att jag låg i v 7+6 <-> 8+0 eftersom det var så det var beräknat från ägginstoppningen (IVF), men embryot var bara i v 7+3 <-> 7+4 = 3 -> 4 dagar yngre.
Hjärtat slog vilket var skönt.
Man är glad och lite orolig att det inte var exakt.
Vad tror ni?