• enånittitre

När blir SD största partiet?

Sverigedemokraterna växer så det knakar och i den senaste undersökningen hamnar partiet på 16,7%
    www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sverigedemokraterna-far-16_7-prosent-i-ny-maling-7743223.html

Frågan är inte längre om utan när partiet kommer vara största partiet i riksdagen.

Kommer de övriga partierna respektera folkets röst den dagen partiet blir största valda parti eller kommer de gadda samman sig och fortsätta sin nedmontering av det svenska samhället?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När blir SD största partiet?
  • manmanne
    Anonym (Kulisser) skrev 2014-11-11 09:12:28 följande:
    Glöm aldrig nazityskland ned huggen av USA 2ggr innan! Vill ni verkligen bli slaktade igen?
    USA är egentligen ytterligera en orsak till att man borde införa demokrati. Världen börjar bli less på deras härska och söndra. Inte för att SD har med det att göra, men dagens kommunist-diktatorer kan lätt utpressas och manipuleras av USA. Bindande demokratiska beslut är däremot betydligt svårare att manipulera.
  • Gert
    enånittitre skrev 2014-12-06 21:25:09 följande:

Det verkar som SD kan vara störst redan innan nästa (ordinarie) val, www.metro.se/nyheter/efter-regeringskaoset-sd-nara-18-procent/EVHnle!x15Xk3IDeIu4c/

-En spännande tid vi lever i!

Jag gissar att SD kommer bli näst största parti i extravalet. Det skulle vara så skönt att knäppa alla PK-fanatiker på näsan.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Grande Rock

det finns inte tillräckligt med idioter i Sverige för att det ska kunna ske

Assumption is the mother of all Fuck-ups
  • Ogago

SD är ett i grunden neonazistiskt parti. Dom har visat sej vara omogna figurer som älskar sitt egna parti mer än vårt land. Domlägger fram en budget dom inte ens behagar rösta på. Dom röstar på en budget som ger äldre sämre förutsättningar trots tidigare utfästelser. Dom röstar på alliansens budget som ger mer åengar till immigrationen. Dom är ett sandlådeparti som gillar sin lekstuga, men försätter deras 'älskade Sverige' i kris. Gud bevare oss för dom.

• enånittitre
    Gert skrev 2014-12-06 21:40:55 följande:
    Jag gissar att SD kommer bli näst största parti i extravalet. Det skulle vara så skönt att knäppa alla PK-fanatiker på näsan.
    Jag kommer ihåg ditt löfte/hot om att springa naken genom Stockholms innerstad om SD fick 18%......-hoppas inte det är minusgrader på kvällen den 22 mars!

• Gert
    enånittitre skrev 2014-12-07 09:31:20 följande:
    Jag kommer ihåg ditt löfte/hot om att springa naken genom Stockholms innerstad om SD fick 18%......-hoppas inte det är minusgrader på kvällen den 22 mars!
    Det gällde förra valet. Om SD får 25% i extravalet kommer jag springa naken genom Södermalm.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • enånittitre
    Gert skrev 2014-12-07 09:48:50 följande:
    Det gällde förra valet. Om SD får 25% i extravalet kommer jag springa naken genom Södermalm.
    -Jag skall se till att du inte glömmer av detta! Cool
Svar på tråden När blir SD största partiet?