Pergotime start Oktober 2014
Klart det kommer funka! :) än är det inte försent.
Detta är ju det enda man tänker på nu... Som de senaste 2 åren.
Klart det kommer funka! :) än är det inte försent.
Jo jag vet känslan. Men visst va de endast enkelkur du åt nu?
Ja tro inte denna kur hjälper för mig. Enkel kur. Känner ju inget i äggstockarna längre. Men de kommer fler månader. Har vi orkat till nu så orkar vi alla kurer vi kan få :)
Jo många blir chockade när ja saft som det är på jobbet. Å de är endå gamla. Men ni kommer få eran bebis. Ge inte upp hoppet. Var din kille oxå kollad förresten? Så att han inte har problem med sina simmare. Eller dina äggledare?
Kan det vara så att pergotime hämmar ägglossning? Någon som vet?
Jag har alltid fått utslag på CB äl-test men däremot får jag aldrig blinkande gubbe... Bara en fast, glad gubbe.
Jag får oftast utslag på dag 17 vilket jag tycker är liten sent?!
Men på första kuren Pergo fick jag aldrig en glad gubbe (kan kanske bero på att jag började testa lite sent, på dag 13?).
Nu på kur nr.2 så har jag testat sedan dag 9 och har ännu inte fått något utslag.
Börjar misströsta!!
Ja det vill jag med.
Nån mer än jag som fått mer flytningar med pergotime?
Bim imorgon. Önskar fan att ett mirakel kommer och ger mig ett plus. Ska dock ej testa fören helgen om mensen inte kommit. (Tror dock den gör det :(
Känns det som om den skall komma? Allt är möjligt nu när du haft äl!! Har hört att det är ca 30% chans! Och det är ju 100% chans mer i jämförelse med innan när du ej hade äl! :)
Inte vår tur denna månaden heller.... Vin idag och mensen kom :( Känns ju ännu mer besviken eftersom jag hade ägglossning.... Fan :(
Visst hade ni bara haft sex på äl dagen om ja inte minns fel. ? Kanske de.r därför. Behövdes mer än en gång . Nästa månad får ni ligga i så tar det sig! Nu får du ju börja på en ny kur så än är inte hoppet ute :)
Jag fick tom ring nu på morgonen men det är ju bara cykeldag 11 idag så ja hade inte så stora förhoppningar :) kanske blir nå i slutet på veckan ist.
Jo jag förstår det :) nästa gång får ni se till att tajma lite bättre bara :) en månad är bättre än 6, nästa gång går det! Då får vi ha sex varannan dag från sista mensdagen ;)