• SsaraL

Pergotime start Oktober 2014

YAY, glad gubbe på ältest idag! Myste igår trots att sambon har 40 graders feber haha! Ska försöka få honom i säng idag med ;) Sen bara be (trots man inte är religös MEN om Gud ger mig en bebis så ska jag försöka tro att han finns på något sätt ;)

• SsaraL
    monn skrev 2014-12-15 07:06:35 följande:

Spännande! Denna gången måste det ta sig! Jag tror jag kommer få äl på söndag eller måndag! :)

Ja vi får hoppas det! Myste dagen innan och dagen gubben kom dit! Hoppas nu det satte sig :D
  • SsaraL
    Annasofia01 skrev 2014-12-16 12:15:12 följande:

Hur länge försökte ni innan ni sökte hjälp ?

Försökt i 1 1/2 år, sökte hjälp & fick Pergo typ nästa månad! :) Blev inget första gången, antagligen för hade bara sex någon dag inna äl och inte mer. Inne på andra kuren och hade ägglossning igen (enligt clearblue iaf) igår! Hoppas det blir vår tur denna gången!
  • SsaraL
    Heobea skrev 2014-12-19 11:33:42 följande:

Jävla skitdag idag! Är så grymt trött och ledsen. Var på AW med mina gamla kollegor igår. Jävlar vad jag saknat dem inser jag. Gud vad roligt vi hade. Skratt till tusen. Men idag känns det verkligen ledsamt. Saknar jobbet så det gör ont i magen. Har inte varit där på ca 1,5år och det är fortfarande skitigt som fan. Jag älskar mitt plugg, jag vet att det är det bästa jag kan göra osv. Men fuck vad det är surigt att inse hur mycket jag saknar dem och patienterna.

I onsdags jag veta att kompisar fick barn i lördags men i v22 och att den lilla pojken inte klarade sig. Jag vet att de har försökt ganska länge och att det inte varit en enkel resa någonstans för dem. Det känns så jäääävla orättvist måste jag säga. Så ikväll har vi lovat att fixa kvällsmat, kramas och gråta lite. Så nu har tårarna runnit lite här hemma. Har liksom inte riktigt orkat med det där med plugg osv. 

Dessutom, jag är så gruvligt trött på min kropp. Så sjukt besviken på att det antagligen inte blir nått denna gång heller. Att det antagligen lär krävas en massa annat än bara pergo. Suck suck! Känns inte som att jul kommer bli sådär himlastormande fint som jag tänkte.....

Förlåt för veckans gnällsurtantinlägg.....

Nej vad fruktansvärt med din vän. Mardröm. Kan inte förstå hur hon mår eller känner, men kan tänka mig! :(

Dessutom har nog alla vi som försökt med Pergo som inte lyckats direkt känt som dig. Det är bara att försöka se framåt, kanske händer det nästa gång! Håll hoppet uppe! <3
  • SsaraL
    Hoppassnart skrev 2014-12-17 14:15:39 följande:

Tror inte det är sant!! God jul till mig!

GRATTIS!!!!!
  • SsaraL

Har varit frånvarande men tänker på er och läser genom allt vad ni skriver! Känns skönt att ha er här som ett plank.

Väntar på bim nu, snart 1 vecka sedan äl. Varit sjuk hela veckan, men börjar bli bättre! Har dessutom fått en bebis i vår familj! Det har flyttat hem en valp hos oss så vi har fullt upp haha! :D

• SsaraL
    monn skrev 2014-12-21 17:34:33 följande:

Åhh mysigt med hund! Vilken ras? :)Jag skall ha äl imorgon, får se om den kommer :)

En fransk bulldog! Sjukt gosig är hon!

Hoppas du får äl imorgon! :D
  • SsaraL
    lantlivet skrev 2014-12-21 17:47:56 följande:

Det är vanligt. De finns bara en tillverkare. Min bm varnade för det. Tack å lov funkade första kuren. Så jag har 2 kvar.

Men vad händer då? Hur kan de bara ta slut?
  • SsaraL

Herregud!!!!!! Fick idag två streck på gravtestet!!!!!!!!!! Det är svagt, men mycket tydligt! Vågar inte tro att detta är sant......

• SsaraL

MEN JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!! Testade ett cd och där stod det Gravid 1-2 !!!!!!! Lyckan!!!! Började gråta... Har inga som helst symptom så trodde inte det skulle ske denna gången heller.

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014