Heobea skrev 2014-12-19 11:33:42 följande:
Jävla skitdag idag! Är så grymt trött och ledsen. Var på AW med mina gamla kollegor igår. Jävlar vad jag saknat dem inser jag. Gud vad roligt vi hade. Skratt till tusen. Men idag känns det verkligen ledsamt. Saknar jobbet så det gör ont i magen. Har inte varit där på ca 1,5år och det är fortfarande skitigt som fan. Jag älskar mitt plugg, jag vet att det är det bästa jag kan göra osv. Men fuck vad det är surigt att inse hur mycket jag saknar dem och patienterna.
I onsdags jag veta att kompisar fick barn i lördags men i v22 och att den lilla pojken inte klarade sig. Jag vet att de har försökt ganska länge och att det inte varit en enkel resa någonstans för dem. Det känns så jäääävla orättvist måste jag säga. Så ikväll har vi lovat att fixa kvällsmat, kramas och gråta lite. Så nu har tårarna runnit lite här hemma. Har liksom inte riktigt orkat med det där med plugg osv.
Dessutom, jag är så gruvligt trött på min kropp. Så sjukt besviken på att det antagligen inte blir nått denna gång heller. Att det antagligen lär krävas en massa annat än bara pergo. Suck suck! Känns inte som att jul kommer bli sådär himlastormande fint som jag tänkte.....
Förlåt för veckans gnällsurtantinlägg.....
Nej vad fruktansvärt med din vän. Mardröm. Kan inte förstå hur hon mår eller känner, men kan tänka mig! :(
Dessutom har nog alla vi som försökt med Pergo som inte lyckats direkt känt som dig. Det är bara att försöka se framåt, kanske händer det nästa gång! Håll hoppet uppe! <3