• SsaraL

Pergotime start Oktober 2014

monn skrev 2014-12-02 13:22:18 följande:

Heja!! Enkel kur denna gången också? Jag har bim idag, ingen mens än :)

Yes! Har 3 enkelkurer som jag fått!
  • SsaraL
    monn skrev 2014-12-02 19:03:02 följande:

Ja bebisarna kommer vara sjukt efterlängtade <3 tycker också det är härligt att ha folk att prata med! Kram!!

Håller med! Dessa bebisarna kommer vara så efterlängtade och saknade. Det är ju det ENDA som fattas!
  • SsaraL
    lantlivet skrev 2014-12-02 21:42:20 följande:

Gud ja har planera länge. ;) ja vill nog ha Emmaljunga citycross eller brio happy. Blir nog Emmaljunga i slutändan då den är bättre. Nja kanske inte så praktiskt speciellt inte på vintern om de blir kallt å dragigt. På sommaren är de nog supermysigt med en sån fin vagn!

Har virkat olika filtar men aldrig köpt något. De vill ja spara till vi har nån å köpa till. Hemmagjorda saker har ja lätt att ge bort till andra.

Emmaljunga Viking är min absolut bästa vagn (hahaha kollat på så många!)

Kläder och små mössor har jag redan börjat köpa. Sambon bara skrattar, MEN en dag så kommer det hit en bebis och lika bra att börja nu innan så blir det inte så dyrt ;)
  • SsaraL
    joss82 skrev 2014-12-04 11:42:09 följande:

Första kuren pergo funkade inte för mig, fortfarande jättelåga progesteronvärden (4,6). Usch, känner mig bara jätteledsen nu...

Min gyn sa att första kuren brukar man inte på ägglossning, de är bara få som får det. Anledningen är för att kroppen inte förstår att ägget ska släppa för de aldrig har gjort det typ.

Jag fick ägglossningn men det satte sig inte. Skulle inte ta blodprov fören 3e månaden med pergotime. Konstigt!
  • SsaraL
    monn skrev 2014-12-05 21:20:42 följande:

Där kom mensen! Bättre lycka nästa månad!

Peppar inför nästa kur!

Har du fler utskrivna?

Tog min sista tablett nyss i andra kuren. Nu JÄVLAR ska det in en unge i mig och stanna där!! :D
  • SsaraL
    omarosa87 skrev 2014-12-06 05:17:16 följande:

Hoppas :) jag ska ta min andra kur idag. Enkel dos...

Håller tummarna!
  • SsaraL

Får riktigt mycket flytningar med pergotime. Har annars aldrig flytningar! Men nu typ känner jag hur det rinner till och de är typ lotion/vita/vattniga flytningar nu innan eventuellt ägglossning.. Får ni också mer?

Känner mig så himla ofräsch för är inte alls van vid detta..

• SsaraL
    tjejmedpco skrev 2014-12-06 15:03:23 följande:

Igår fick jag äntligen positivt på gravtest!! :) Testade med cb´s test med veckoindikator och det stod gravid 1-2! :)

Just nu bim-3 så jag vågar inte knappt tro att det är sant förens om några dagar :)

OMG GRATTIS!!!!!!!
  • SsaraL
    lantlivet skrev 2014-12-06 18:35:09 följande:

Yes,samma här. Jättejobbigt.. Nu har jag oxå på äl +9. Å ibland blir de som en tråd i dom. Jättekonstigt. Skulle typ behöva binda. Men de är ju inte kul att gå runt å ha ett kliande underlig för att det blir olidligt varmt :P

Kör med trosskydd, klarar inte av om trosan är blöt! Värsta som finna typ haha!

Åh! Håller Tummarna att du plussar!

Ska försöka skippa ägglossningstest och köra varannan dag denna månaden som senaste 2 åren haha!
  • SsaraL
    fluffan84 skrev 2014-12-07 19:03:25 följande:

försökt en miljon ggr.. hoppas det fungerar nu =/

kan ju lika

gärna vara spökstreck..vet ej :S

Det där är rosa! Grattis!!!! :D
Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014