Pergotime start Oktober 2014
Heja!! Enkel kur denna gången också? Jag har bim idag, ingen mens än :)
Heja!! Enkel kur denna gången också? Jag har bim idag, ingen mens än :)
Ja bebisarna kommer vara sjukt efterlängtade <3 tycker också det är härligt att ha folk att prata med! Kram!!
Gud ja har planera länge. ;) ja vill nog ha Emmaljunga citycross eller brio happy. Blir nog Emmaljunga i slutändan då den är bättre. Nja kanske inte så praktiskt speciellt inte på vintern om de blir kallt å dragigt. På sommaren är de nog supermysigt med en sån fin vagn!
Har virkat olika filtar men aldrig köpt något. De vill ja spara till vi har nån å köpa till. Hemmagjorda saker har ja lätt att ge bort till andra.
Första kuren pergo funkade inte för mig, fortfarande jättelåga progesteronvärden (4,6). Usch, känner mig bara jätteledsen nu...
Där kom mensen! Bättre lycka nästa månad!
Hoppas :) jag ska ta min andra kur idag. Enkel dos...
Får riktigt mycket flytningar med pergotime. Har annars aldrig flytningar! Men nu typ känner jag hur det rinner till och de är typ lotion/vita/vattniga flytningar nu innan eventuellt ägglossning.. Får ni också mer?
Känner mig så himla ofräsch för är inte alls van vid detta..
Igår fick jag äntligen positivt på gravtest!! :) Testade med cb´s test med veckoindikator och det stod gravid 1-2! :)
Just nu bim-3 så jag vågar inte knappt tro att det är sant förens om några dagar :)
Yes,samma här. Jättejobbigt.. Nu har jag oxå på äl +9. Å ibland blir de som en tråd i dom. Jättekonstigt. Skulle typ behöva binda. Men de är ju inte kul att gå runt å ha ett kliande underlig för att det blir olidligt varmt :P
försökt en miljon ggr.. hoppas det fungerar nu =/
kan ju lika
gärna vara spökstreck..vet ej :S