Pergotime start Oktober 2014
Men fan, nu är det nedgång igen. Testade ett till ägglossningstest (hållt mig sedan 11 idag!) men det var ingen gubbe alls där nu :(
Men fan, nu är det nedgång igen. Testade ett till ägglossningstest (hållt mig sedan 11 idag!) men det var ingen gubbe alls där nu :(
Hade du drt lila eller rosa äl testet? Det lila får man ju en blinkande vid hög fertilitet och fast gubbe vid maximal(då ägget släppt eller ska släppa) ja fick endast blinkande då ja ej har de hormonet som behövs för att få lossning lr fast gubbe.
Glad gubbe imorse? Då har du ju fått ägglossningn! :) grattis!
Ja tro inte det är lika säkert som de lila.en ja är inte säker. Kan ju ha fel. Hoppas ju såklart att du hade äl!! :) köp deg lila om de blir en nästa gång :)
Dy harm nog ägglossning typ idag LR imorgon , de rosar visar bara lö hormonet å de är de som behövs för att släppa ,medan de lila visar öh och östrogen å de gav utslag för mig pga östrogenet. Så du kan va lugn å pippa på ;) hehe
Jag tog Ovitrelle för en vecka sedan (cd 15), efter att ha tagit pergotime varannan dag från cd 5 (tre tabletter totalt över fem dagar). Idag på äl +6 har jag tokig molvärk och dessutom rikliga äl-liknande flytningar. Känner mig nästan orolig över att Ovitrelle inte "bet" utan att äl kommer nu istället. Någon av er rutinerade som har insikter el erfarenhet att dela med er av?
Haha! Heja simmarna! Det kan det nog, tror inte det är så stor risk att det testet visar fel om en gubbe väl visas :)
Är det inte 48h efter första utslag? Jag har noll koll. Men har du haft det så har du! Hoppas det blir en bebis! :)
Ja det är häftigt! Jag hoppas att min kommer denna månaden också :)
Förstår det där med väntan på bim, är så jobbigt att inte veta när den ska komma! Jag har aldrig haft en regelbunden mens så nu när man börjat med pergotime är det som en ny värld som öppnar sig. Eller man börjar iaf att räkna dagarna i cykeldagar och tappar helt bort vilket datum det egentligen är ;)