• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • Asiela

Tackar, kul med samma bf :)

Vi har nu börjat titta på barnvagnar. Det finns ju så otroligt många märken, modeller och finesser. Skulle gärna vilja ha lite tips på barnvagn. Vilken har ni köpt/kommer köpa? Ni som har barn sedan tidigare får gärna svara på vilka fördelar och nackdelar med den barnvagn ni använder/använt?

• kanien
    Asiela skrev 2015-01-10 16:24:22 följande:

Tackar, kul med samma bf :)

Vi har nu börjat titta på barnvagnar. Det finns ju så otroligt många märken, modeller och finesser. Skulle gärna vilja ha lite tips på barnvagn. Vilken har ni köpt/kommer köpa? Ni som har barn sedan tidigare får gärna svara på vilka fördelar och nackdelar med den barnvagn ni använder/använt?

Denna brio sing köpte vi idag ifrån blocket, följde även med babyskydd som går att klicka på chassit vilket jag tycker är super bra väldigt nöjd med vagnen och priset 1500kr känns ännu bättre!
  • kanien
    Theresetesstessan skrev 2015-01-10 22:08:15 följande:

Någon som har erfarenhet av 3 i 1 vagnarna? Där man tex kan fästa bilbarnstolen direkt på vagnen.

Den du ser över, brio sing har den funtionen jätte bra vagn!
  • GrönTröja
    Asiela skrev 2015-01-09 20:24:12 följande:

Hoppar gärna in här. Jag och min sambo fick reda på att vi var "naturligt" gravida mitt under pågående ivf behandling. Hade av läkare fått i princip 0 chanser att lyckas på egen hand, men tji fick dem :) går på söndag in i v.21, bf 29 maj :) php5rZtYV28101.jpg

Men vad roligt! Grattis!! :D

Vi "råkade" också bli gravida naturligt. Fast jag egentligen inte skulle ha kunnat enligt läkarna, kanske med behandling.
  • Theresetesstessan

Kaninen!!

Åh så det finns med brio!! De jag hittat hittills har vart konstiga märken och löjligt billiga så antar att det är noll i kvalité.

• Isabella89

Dock är brios babyskydd lite sisådär. Används det med bas så sitter inte basen fast lika mycket som andra gör. Värt att tänka på :)

Dök in här för att visa mina egensydda mjukisbyxor med hög mudd. Så himla sköna!

• kanien
    Theresetesstessan skrev 2015-01-11 00:31:43 följande:

Kaninen!!

Åh så det finns med brio!! De jag hittat hittills har vart konstiga märken och löjligt billiga så antar att det är noll i kvalité.

Jaa hittade min på blocket som sagt för 1500kr, riktigt kap! Då fick jag, chassi, liggdel, sittdel, babyskydd, bas, 2st täcke och kudde, regnskydd och paraply!!
  • höns
    GrönTröja skrev 2015-01-11 10:58:07 följande:

Svårt att få till en bra bild. Men vaknade upp med denna kula på magen :)

Va mysigt! Vilken vecka är du i? :)
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015