• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • MammaBS
    Hej Tjejer!

Va många vi börjar bli i gruppen och va kul det är att se allas inlägg. Jag har en son sedan tidigare och vi Junimammor 2012 skapade en grupp på facebook istället. den var enklare att följa och man såg kommentarerna snabbare. Den är ju inte helt anonym, men gruppen är hemlig och det är bara vi som kan se inläggen. 

Jag behöver en Junimamma 2015 som kompis på facebook för att kunna starta gruppen. Så fort jag har skapat gruppen så lägger jag upp länken här så kan alla gå in och bli medlemmar. Här kan vi skapa magbilder i olika album och följa varandas, UL och KUB mm.. 

Du som har Facebook och vill vara med, skicka ditt namn till mig på asa @ babyskor.se  utan mellanslag såklart. Så skapar jag gruppen.

Kram till er 

• carolinheiner
    MammaBS skrev 2014-11-19 08:15:58 följande:

Hej Tjejer!

Va många vi börjar bli i gruppen och va kul det är att se allas inlägg. Jag har en son sedan tidigare och vi Junimammor 2012 skapade en grupp på facebook istället. den var enklare att följa och man såg kommentarerna snabbare. Den är ju inte helt anonym, men gruppen är hemlig och det är bara vi som kan se inläggen. 

Jag behöver en Junimamma 2015 som kompis på facebook för att kunna starta gruppen. Så fort jag har skapat gruppen så lägger jag upp länken här så kan alla gå in och bli medlemmar. Här kan vi skapa magbilder i olika album och följa varandas, UL och KUB mm.. 

Du som har Facebook och vill vara med, skicka ditt namn till mig på asa @ babyskor.se  utan mellanslag såklart. Så skapar jag gruppen.

Kram till er 

Finns redan en fb grupp som vi är med i från bf juni tråden..
  • MammaBS
    carolinheiner skrev 2014-11-19 08:44:55 följande:
    Finns redan en fb grupp som vi är med i från bf juni tråden..
    ok, tack
  • Manelma
    MammaBS skrev 2014-11-19 08:15:58 följande:

Hej Tjejer!

Kram till er 

Detta inlägg luktar länkning till babyskorsidan istället för genuint intresse av facebookgrupp.
  • MammaBS
    Manelma skrev 2014-11-19 10:09:49 följande:
    Detta inlägg luktar länkning till babyskorsidan istället för genuint intresse av facebookgrupp.
    Jag är ägare utav babyskor.se .. och gravid i V12.. så man borde kanske inte bli utesluten för det.. 
  • Manelma
    MammaBS skrev 2014-11-19 14:25:09 följande:
    Jag är ägare utav babyskor.se .. och gravid i V12.. så man borde kanske inte bli utesluten för det.. 
    Möjligt men du skrev ditt första inlägg i tråden & med den lämnar ut email adress som direkt även blir en länk. Ser bara märkligt ut.
  • kanien

Tänk att det är 9 veckor sedan jag fick reda på att jag är gravid!! tänker jag tillbaka så har det gått himla fort! Tänk 9 veckor framåt, då är jag i v.22 om ca 1 månad så är det dags för vul och se vad vi väntar för litet pyre <3

• pinglon

V 10 (9+0) idag, provade skjortan jag har i jobbet och inser att snart ser alla kolleger och kunder vad som är på gång.
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015