• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • Awe83

Så glad att hen fanns där och sprattlade när vi var på UL. Nu känns det bättre..

• JosephineP85

Har BF 22:a juni. Så är i vecka 11 nu.

Mitt andra barn och det stämmer verkligen att man blir större snabbare med andra barnet!

Här är magen nu.

• kanien

Vecka 14! Den 29 dec har vi fått tid för rul och nu känns allting så himla verkligt!! <3 både sambon & jag tror på dotter så ska bli spännande att se

• GrönTröja

Fick se mitt underbara mirakel i fredags kväll då vi fick åka in akut pga smärtor. Men allt såg bra ut. Har ett UL inbokat om 3 dagar så jag hoppas allt ser bra ut då med! :)

• kanien

Lillen i vecka 14 (15 imorgon). Sög på tummen, kliade sig i huvudet, sprattlade och härja såååå underbart! Bilden jag fick var inte den bästa, bara huvud och kropp som syns men det vi fick se på ultraljudet var klockrena bilder på allting <3 <3

• kanien

Igår friade han till mig! Nu är frågan om vi ska satsa på bröllop innan förlossningen eller efter? Skulle ju vara så mysigt med ett gravidbröllop

• avenell
    kanien skrev 2014-12-04 06:32:59 följande:

Igår friade han till mig! Nu är frågan om vi ska satsa på bröllop innan förlossningen eller efter? Skulle ju vara så mysigt med ett gravidbröllop

Stort grattis!
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015