• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • GrönTröja
    höns skrev 2015-01-11 14:11:09 följande:
    Va mysigt! Vilken vecka är du i? :)
    Supermysigt! Jag är i vecka 18 :)
  • Asiela
    GrönTröja skrev 2015-01-11 00:27:55 följande:
    Men vad roligt! Grattis!! :D

Vi "råkade" också bli gravida naturligt. Fast jag egentligen inte skulle ha kunnat enligt läkarna, kanske med behandling.
    Tack :) känns helt fantastiskt att få känna "yes vi kunde!" Vad va ert "fel" om jag får fråga? Hos oss berodde det både på få ägglossning och väldigt lågt spermieantal.
  • summer88
    kanien skrev 2015-01-03 08:43:51 följande:

Blev så rörd och glad igår när mamma tog fram gamla kläder som JAG hade på mig när jag var liten. Ska bli underbart att själv få sätta dessa ljuvliga kläder på min egna dotter i sommar med vetskap om att hennes mamma hade dom på sig för 26år sedan! <3 <3

Gjorde exakt samma sak med min mamma i helgen. Känns väldigt nostalgiskt och fint
  • Milie

Blir lite avis på att ni har era egna bebiskläder kvar. Jag var (och är, så klart) yngst av fem barn och har tre storasystrar så delvis fick jag ärva mycket och sen har de kläderna ärvts vidare då jag har 9 syskonbarn. Så mig veterligen finns inget kvar.

Idén jag fick är att spara några plagg efter att min bebis växt ur dem och "viga" dem åt mina förhoppningsvis framtida barnbarn.

• Milie

Här har vi en liten fis som barnmorskan tror är en flicka! Det är inte säkert alls eftersom hon låg lite konstigt till, men det är hennes gissning i alla fall. Allt viktigt såg då bara fint ut och det blev inte så många dagar flyttat.

v 19+3

• GrönTröja
    Asiela skrev 2015-01-12 19:44:05 följande:
    Tack :) känns helt fantastiskt att få känna "yes vi kunde!" Vad va ert "fel" om jag får fråga? Hos oss berodde det både på få ägglossning och väldigt lågt spermieantal.
    Jag förstår det! Jag har PCO. Så jag har haft mens typ 2-4ggr per år då jag varit utan p-piller. Nog för att PCO har med att göra att man producerar typ massa äggblåsor fast dom är tomma.
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015