• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • GrönTröja

Tänkte visa skillnaden på när jag slappnar av samt drar in magen. Klagar lite på att jag knappt fått någpn mage. Men tycker den börjar synas lite nu :)

Ca vecka 11.

• Nhv

Här ser man lite skillnad på hur snabbt den växer. Första är v9 (8+5) och den andra är v13 (12+1). Så kul o se att de går undan. Har även gjort kub test o där såg allt bra ut. Så äntligen kan man pusta ut lite grann ialf..
  • Anehhs
    Nhv skrev 2014-11-22 22:53:56 följande:

phpE99Tur45170.jpg

Här ser man lite skillnad på hur snabbt den växer. Första är v9 (8+5) och den andra är v13 (12+1). Så kul o se att de går undan. Har även gjort kub test o där såg allt bra ut. Så äntligen kan man pusta ut lite grann ialf..

Åh vad härligt! Ska på mitt första ul den 2 dec o är då i vecka 9 (8+2 tror jag) hoppas jag får en lika fin bild som dig då:)
  • GrönTröja
    Nhv skrev 2014-11-22 22:53:56 följande:

phpE99Tur45170.jpg

Men vilka mysiga bilder! :) Längtar tills jag ska få göra mitt andra UL den 3/12, är då i vecka 12. Gjorde mitt första VUL i vecka 6 pga blödningar, och då syntes bara ett litet riskorn ??
  • Nhv
    GrönTröja skrev 2014-11-23 01:06:21 följande:

Men vilka mysiga bilder! :) Längtar tills jag ska få göra mitt andra UL den 3/12, är då i vecka 12. Gjorde mitt första VUL i vecka 6 pga blödningar, och då syntes bara ett litet riskorn ??

Inte långt dit, då kommer du antagligen också se stor skillnad :) tur att de gick bra med blödningen ialf!
  • Nhv

[quote=

Anehhs skrev 2014-11-22 23:35:28 följande:

Åh vad härligt! Ska på mitt första ul den 2 dec o är då i vecka 9 (8+2 tror jag) hoppas jag får en lika fin bild som dig då:)

Va spännande! Ja de lär du nog få :)
  • kanien
    Ettplusettlikamedtre skrev 2014-11-23 13:44:01 följande:

<3 phpdMbqXM70547.jpg

Hihi den där dressen med sol & moln har jag också köpt <3
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015