Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Fortsatte blöda lite idag. Rödare flytningar och mer smärta främst nere i magen på höger sida. Så åkte in till gynakuten för att kolla så det inte var utomkved. Det var det inte men inte heller en graviditet i v. 7+2. Bara hinnsäck och inget mer. Så MA. Ska ta blodprov på tisdag igen och jämföra med dagens. Läkaren hoppades att kroppen skulle komma igång ordentligt annars skulle jag få hjälp att avlägsna den.
Så lämnar nu tråden då det inte blir någon julibebis. Lycka till ni andra.
Jag är så deppig nu... Var på mitt ultraljud igår och hon såg bara en livmodersäck, inget foster eller gulsäck. Enligt min första mensdag i sista mensen som var 12:e november så borde jag vara 7+0, men hade ägglossningssymtom i 10 dagar. Gjorde bara ett ÄL test 30 oktober, det blev positivt. Fortsatte mysa och tog ett till test den 3:e november då symtomen bara fortsatte. Då blev det minus. Så borde haft ÄL 1 lr 2 november då kanske. Så då är jag bara i 6+1 idag.
Men gyn lät så negativ att hon inte ens såg gulsäcken, känner mig helt förstörd nu ju... Ska tillbaka om 10 dagar och se igen, kommer bli långa 10 dagar! Puh! ![]()
Oj, hoppas verkligen att det är felräknat. Håller tummarna.
Igår fick jag en känsla av att jag inte var gravid :( usch alla symtom var borta. Har inte lika ont i brösten länge :(
Nu på morgonen mår Jah lite illa, inte jätte mycket. Brösten känns inte ömma.
Jag känner mig ledsen :(
Någon annan som känt eller känner igen sig?
Igår fick jag en känsla av att jag inte var gravid :( usch alla symtom var borta. Har inte lika ont i brösten länge :(
Fortsatte blöda lite idag. Rödare flytningar och mer smärta främst nere i magen på höger sida. Så åkte in till gynakuten för att kolla så det inte var utomkved. Det var det inte men inte heller en graviditet i v. 7+2. Bara hinnsäck och inget mer. Så MA. Ska ta blodprov på tisdag igen och jämföra med dagens. Läkaren hoppades att kroppen skulle komma igång ordentligt annars skulle jag få hjälp att avlägsna den.
Tack ! Ni är helt underbara, som alltid svarar.
Håller tummarna för att allt är ok.
V10 på onsdag.
Två veckor nu innan inskrivningen (12 dagar) och 29 dagar till ul. Jag längtar.