• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sanandra
    Honsomvill skrev 2014-12-26 09:00:39 följande:

Har nu haft rosa/brund/röda flytningar i över en vecka. Det är inte mycket blod, men det slutar liksom inte. 

Vad ska man göra?

Ring 1177 och hör dig för, oftast säger de bara att det är normalt men att om det blir mer eller du får ont ska du åka in. Kan ju bero på vem du talar med också.

Annars får du vänta till måndag och ta kontakt med barnmorskemottagningen så kan de kanske försöka att få till en tid för vul.

Har varit i samma sits och det värsta är väntan. Nu i denna graviditet så blir man manisk att kolla pappret varje gång man går på toa och för minsta man har ont blir man orolig. Att vara gravid är en ständig oro...:/
  • Caroliiine

Hej vill gärna hänga på Facebook gruppen? :)?

TigerEmmlis skrev 2014-11-21 15:16:55 följande:

Plussade idag!

Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!

Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

• familjenl

Är nyfiken! Ni som har barn sen innan. Har era graviditeter varit olika beroende på om det varit en tjej eller kille? Eller har graviditeterna varit olika trots samma kön? :) jag börjar bli nyfiken på om det är en tjej eller kille i magen. Jag mår mycket mer illa den här gången. :)

• Sara H
    familjenl skrev 2014-12-26 15:40:54 följande:

Är nyfiken! Ni som har barn sen innan. Har era graviditeter varit olika beroende på om det varit en tjej eller kille? Eller har graviditeterna varit olika trots samma kön? :) jag börjar bli nyfiken på om det är en tjej eller kille i magen. Jag mår mycket mer illa den här gången. :)

Är nyfiken på exakt samma sak!

Har du en pojke eller flicka sedan innan?

Jag har en pojke sedan innan och mår i stort sett likadant nu som då, men tror ändå att det blir en flicka den här gången.
  • Micka!

Jag mår ungefär som jag gjorde med min dotter, mår illa men mår bättre när jag äter... och ömma bröst!

Med sonen mådde jag jätteilla, mat hjälpte inte! Inga ömma bröst förrän sent i graviditeten!

Så jag misstänker att det kan va en liten flicka i magen...! om det nu finns ett samband....

• Bittersweet2012
    Caroliiine skrev 2014-12-26 15:15:39 följande:

Hej vill gärna hänga på Facebook gruppen? :)?

vill gärna va med på FB oxå
  • TreTriss

För att komma med i FB-gruppen addar ni Emelie Nikell som vän på Facebook så lägger hon till er :)

Skriv era initialer här så vet hon vem som är vem!

• Längtansomtaröver

Här är en till som plussat! Har försökt sen 2012 så är hysteriskt glad, men samtidigt orolig hela tiden. Har haft rosa flytningar ett par dagar efter vi haft sex. Har inte ont så hoppas att det inte är något utan bara känsliga slemhinnor, men klart man oroar sig. Enligt egen uträkning är jag i vecka 5+5, första barnet :)

• Mollan88

Hej på er! Har ni haft en bra jul?

Har lite funderingar.. Jag kissar extremt lite (2ggr per dag) och då får jag ut ytterst lite. (Med förra så var det non stop på toa, även fast jag drack lite!) Ingen konstig färg .. Kan va för att jag inte får i mig så mkt i mat väg, el i dryckes väg... Tar en resorb per dag.. Nåväl grejen är att jag fryser jätte mycket också. Även om det är jättevarmt inne ! Någon som har haft så? Kan det va en infektion ?? Bm säger att det är lugnt.. Men för hon är allt lugnt..

Svar på tråden Bf Augusti 2015