• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • liizz83

Joinar er!!

Plussade idag och BF är 30/8 2015.

Andra barnet för mig, fick lilla Alma 2014-05-13.

Har även en bonusdotter på 5,5 år

• Zora

Någon mer än jag som har ont i ryggen? Ner mot svanken. Jag har fått ganska ont där neråt sen igår, tycker inte jag gjort något särskilt så jag antar att det har med barnet att göra på något sätt. Ska det vara så? Minns inte att jag hade ont i ryggen i början av förra graviditeten så jag blir ju lite orolig. Är i v 7 nu (6+1)

• Agnesmaria

Hej alla ! Jag plussade igår. Har Bf den 31 augusti :) vi har en dotter på snart 6 år. Så det är ett efterlängtat syskon :) håller tummarna att det ska gå vägen

• Julle86
    Zora skrev 2014-12-28 07:24:15 följande:

Någon mer än jag som har ont i ryggen? Ner mot svanken. Jag har fått ganska ont där neråt sen igår, tycker inte jag gjort något särskilt så jag antar att det har med barnet att göra på något sätt. Ska det vara så? Minns inte att jag hade ont i ryggen i början av förra graviditeten så jag blir ju lite orolig. Är i v 7 nu (6+1)

Jag har också ont i svanken till och från, är i v 6.. :) för min del har jag fått ont där sen jag plussade så jag tror att det har med graviditeten att göra..
  • Zora
    Julle86 skrev 2014-12-28 10:30:19 följande:
    Jag har också ont i svanken till och från, är i v 6.. :) för min del har jag fått ont där sen jag plussade så jag tror att det har med graviditeten att göra..
    Ja jag tror ju också det har med graviditeten att göra, frågan är om det är normalt? Men det kanske det är lika väl som man kan ha mensvärk både i mage och rygg. Kan ju tyvärr inte låta bli att oroa mig, särskilt som jag är ganska säker på att jag inte hade så här förra gången.

Det känns nästan lite som foglossning, men det får man väl inte så här tidigt? Tror det kom runt v 20-25 för mig förra gången. Jag hoppas det går över snart iallafall
  • Minxy

God morgon alla :)

Idag gör jag slag i saken och röjer i garderoben. Jag har vanligtvis väldigt tajta kläder, så många av mina jeans, byxor och tröjor funkar inte längre eftersom det ser ut som om jag legat i sängen och käkat 2 liter glass om dagen den senaste månaden :(

Istället för att prova 100 plagg varje dag (och bli heligt förbannad/nedslagen 99 av de 100 gångerna) så plockar jag nu bort allt jag inte kan ha. Jag har hellre ett mindre urval av sånt jag vet faktiskt passar. Många oversize-tröjor kommer det bli de närmsta veckorna ;)

Hur gör ni andra med klädfrågan?

• charlotta1985

Älskar mjukiskläder för närvarande! Bara v9 men sååå svullen! Försöker välja bekväma kläder och gärna svarta :). Men känns som att jag behöver köpa på mig lite oversized nu tills jobbet börjar den 5e efter julledigt.

VUL förresten imorgon!

• Minxy
    charlotta1985 skrev 2014-12-28 12:50:42 följande:

Älskar mjukiskläder för närvarande! Bara v9 men sååå svullen! Försöker välja bekväma kläder och gärna svarta :). Men känns som att jag behöver köpa på mig lite oversized nu tills jobbet börjar den 5e efter julledigt.

VUL förresten imorgon!

Spännande med VUL! :)

Ja jag lever också i mjukiskläder hemma. Tog mig faktiskt in till julrean igår och köpte två mamma-tröjor till senare i graviditeten.
Svar på tråden Bf Augusti 2015