• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sanandra

Hemma kan man ju gå i myskläder och klänning osv men för min del kommer det bli problem med jobbet.

Jobbar inom industrin och har arbetsbyxor som verkligen inte finns ngn växtmån i.:( Känns sådär att inte kunna ha arbetskläderna. Som tur var jobbar jag skift så arbetar bara 7 skift till innan jag går på 17 dagars ledighet, är i v.12 när jag kommer tillbaka.:)

• Minxy
    Sanandra skrev 2014-12-28 13:00:49 följande:

Hemma kan man ju gå i myskläder och klänning osv men för min del kommer det bli problem med jobbet.

Jobbar inom industrin och har arbetsbyxor som verkligen inte finns ngn växtmån i.:( Känns sådär att inte kunna ha arbetskläderna. Som tur var jobbar jag skift så arbetar bara 7 skift till innan jag går på 17 dagars ledighet, är i v.12 när jag kommer tillbaka.:)

Jag jobbar inom domstolsväsendet där det hör till att man ska ha skräddade byxor/kjol och en blus/skjorta. Oversize och tights brukar inte vara jättevanligt, men det får bli som det blir.
  • saranen
    Zora skrev 2014-12-28 07:24:15 följande:

Någon mer än jag som har ont i ryggen? Ner mot svanken. Jag har fått ganska ont där neråt sen igår, tycker inte jag gjort något särskilt så jag antar att det har med barnet att göra på något sätt. Ska det vara så? Minns inte att jag hade ont i ryggen i början av förra graviditeten så jag blir ju lite orolig. Är i v 7 nu (6+1)

Ont i svanken är inte konstigt alls.

Hade det från innan plus till förlossning när vi vänta sonen
  • Sanandra
    Minxy skrev 2014-12-28 13:47:03 följande:
    Jag jobbar inom domstolsväsendet där det hör till att man ska ha skräddade byxor/kjol och en blus/skjorta. Oversize och tights brukar inte vara jättevanligt, men det får bli som det blir.
    Ja kan ju vara svårt att komma i tajt kjol framöver!;)
  • Minxy
    Sanandra skrev 2014-12-28 14:29:12 följande:
    Ja kan ju vara svårt att komma i tajt kjol framöver!;)
    Ja...av någon underlig anledning ser det inte lika bra ut som tidigare :P
  • KramKolan

Fortfarande i morgonrocken... Hatar att ens klä på mig just nu.

Måste snart duscha för vi ska bort ikväll. Hoppas jg hittar nåt i garderoben att komma i...

• solskenskaka

Hoppar in i tråden! Plussade igår, bf kring 27 aug. Lite osäkert då mensen varit oregelbunden då jag fortfarande ammar vår dotter född juni 2014. Känner mig mest förvirrad just nu och att det kan vara skönt att läsa lite om hur det går för er andra!

Många skriver om kläder och sånt, antar att det är de som har bf tidigare i aug. Bra med påminnelse om vad som väntar

Önskar er ett gott slut på året!

• Minxy
    KramKolan skrev 2014-12-28 14:48:59 följande:

Fortfarande i morgonrocken... Hatar att ens klä på mig just nu.

Måste snart duscha för vi ska bort ikväll. Hoppas jg hittar nåt i garderoben att komma i...

Ja jag gruvar mig för nyår! Lycka till med kläderna ;)
  • Minxy
    solskenskaka skrev 2014-12-28 15:05:34 följande:

Hoppar in i tråden! Plussade igår, bf kring 27 aug. Lite osäkert då mensen varit oregelbunden då jag fortfarande ammar vår dotter född juni 2014. Känner mig mest förvirrad just nu och att det kan vara skönt att läsa lite om hur det går för er andra!

Många skriver om kläder och sånt, antar att det är de som har bf tidigare i aug. Bra med påminnelse om vad som väntar smile1.gif

Önskar er ett gott slut på året!

Inte direkt, har beräknat BF 19 augusti och är alltså bara i v.7

Tyvärr så blir jag såhär i alla mina graviditeter. Lägger på mig ganska tidigt, men går i gengäld inte upp mycket alls i slutet. Landade på +8 kg i första graviditeten och +7 kg i andra. Har sett höggravid ut redan i vecka 11-12 :(
  • TyckOmMig

Hej alla!

Hoppar in här lite ni har lite fart och fläkt...

Väntar förvisso tvillingar BF 4 augusti mår skit illa och har redan varit och handlat 3 par mammabyxor på H&M efter VUL den 22/12 då jag fått se hjärtaktivitet hos bägge!En milstolpe uppnådd mkt kan ju hända tidigt än nästa blir MVC 10/1 sen KUB bla innan RUL!

Svar på tråden Bf Augusti 2015