• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy

Och varför finns det inga vettiga mjuka bh:ar i rätt storlek till rätt pris?!

Jag är på Lindex och jagar efter en supermjuk bh att ha på natten. Är nu uppe i storlek 65 G (mina bröst sväller alltid kopiöst när jag är gravid).

Om man kollar på vanliga mjuka bh:ar, tex Sloggi, så är det storlekar 75A-85C. Jag då?!

Märks det att jag är lite irriterad? :)

• mcarlberg

Här har ni en till! 21 år och plussade i november, är nu i vecka 9+4. Första barnet! Har redan varit på ett VUL och fått se den lillas hjärta slå samt lyssna på det. Starkt! Mår illa från och till, har ett kasst humör och kissar ständigt!

• Sanandra
    mcarlberg skrev 2014-12-27 13:32:29 följande:

Här har ni en till! 21 år och plussade i november, är nu i vecka 9+4. Första barnet! Har redan varit på ett VUL och fått se den lillas hjärta slå samt lyssna på det. Starkt! Mår illa från och till, har ett kasst humör och kissar ständigt! phpMR4Q0e45853.jpg

Grattis å välkommen!:)
  • Minxy
    Längtansomtaröver skrev 2014-12-27 17:05:18 följande:

Får dra ur mig. Missfall på gång här. Får ingen hjälp innan måndag och mår skit. Lycka till ni andra!

Åh, beklagar om det är så :(
  • familjenl

Minxy: hahaha vad rolig du är. Känner så igen mig i dina känslor och frustrationen! ;) jag är så sjukt lättirriterad nu så jag skrämmer mig själv till och med.

• Minxy
    familjenl skrev 2014-12-27 17:34:21 följande:

Minxy: hahaha vad rolig du är. Känner så igen mig i dina känslor och frustrationen! ;) jag är så sjukt lättirriterad nu så jag skrämmer mig själv till och med.

Hehe, skönt att jag inte är ensam :D

Jag vägrar dock visa det utåt. Biter ihop och knyter handen i fickan.
  • Minxy

Åh Gud...nu blev jag vansinnigt sugen på snabbmakaroner och riven ost! Måste måste måste fixa, bara jag blir klar med barnen pannkaka först.

• iiindra

Jag är 21 år och det här är min första graviditet! Plussade 28e november, är nu i vecka 9 (8+6) och BF är beräknat till den 1a augusti ca.

Allting är med väldigt blandade känslor, jag och min pojkvän har bara varit tillsammans i två månader ungefär, men vi är väldigt kära, och väldigt glada över vårt beslut att behålla barnet och bilda familj! Finns väl ett litet problem än så länge, och det är att vi bor 25 mil ifrån varandra, jag i Värmland och han på västkusten. Så den stora frågan just nu är vem som flyttar till vem.

Men jag vet att allt kommer att gå bra bara vi får ordning på denna boendehistoria!

Eftersom det är första barnet är allting väldigt pirrigt, och stort just nu. Jag har så mycket att lära, men det ska bli fruktansvärt roligt! Tar gärna emot alla tips och råd jag kan få!

Här är "Peanut", som vi kallar bebisen för ca 2 veckor sen, hela 7.2 mm lång! :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015