• Madmoiselle

Vi som spelar Hay Day

Själv älskar jag Hay Day, jag spelar varje dag och är just nu på nivå 58. Jag tänkte vi kunde dela med oss av lite tips och prata om spelet i största allmänhet.

Mina tips är:

Skicka iväg båten direkt om du inte tror du kommer kunna fylla den.

Satsa på att utöka produktionsköerna, det vinner man så mycket på. Börja med sockerbruket och mejeriet.

Ett bra kvarter är guld värt, leta, leta och leta tills du hittar ett.

Tom är det absolut billigaste sättet att köpa sågar, yxor och dylikt av, skit i dagens annons i tidningen.

I by byggnaderna, utöka först platserna i husen, sedan ryktespoängen, som max kan man få 30 % extra ryktespoäng per hus.

• Svar på tråden Vi som spelar Hay Day
  • Fiddee

Hallå där, vi söker nya effektiva spelar till vårat kvarte, kvarteret heter " Familj kvarteret? ".

Vi behöver folk som samarbetar till derbyt osv. Vi har vunnit lite medaljer osv

• moak

Gå med i mitt kvarter om ni är aktiva.
    DERBY'SVERIGE

• Hoflin

Hur göra man om fase bok kommer up hela tid? Jag peka nej men den bara komma igen och igen hur ska jag jöra snälla jälpa mej

• Anonym1234567890

En bild på min dotter dyker upp varje gång jag hjälper någon annan med deras båt. Hon har skyddad identitet. Hur tar jag bort bilden????

• AnkiC
    Anonym1234567890 skrev 2015-12-20 13:49:54 följande:

En bild på min dotter dyker upp varje gång jag hjälper någon annan med deras båt. Hon har skyddad identitet. Hur tar jag bort bilden????

Du går in på gamecenter och ändrar profilbild.
  • 132247453455

Hej, vill bara dela med mig av ett hack/ fusk som jag hittade och tycker är väldigt bra. Plantera mycket vete i din odling och vänta tills den har växt klart. Sedan farmar du vetet samtidigt som du vänder din telefon/ Ipad uppochner då kommer du automatiskt få någon av föremålen som behövs för att uppgradera din lada eller silo. OPS deta fungerar bara om din skärm kan rotera. Det kan hända att du behöver prova några gånger innan det funkar.

• Marruu
    132247453455 skrev 2016-01-08 23:15:03 följande:

Hej, vill bara dela med mig av ett hack/ fusk som jag hittade och tycker är väldigt bra. Plantera mycket vete i din odling och vänta tills den har växt klart. Sedan farmar du vetet samtidigt som du vänder din telefon/ Ipad uppochner då kommer du automatiskt få någon av föremålen som behövs för att uppgradera din lada eller silo. OPS deta fungerar bara om din skärm kan rotera. Det kan hända att du behöver prova några gånger innan det funkar.

Det du beskriver är inget hack eller fusk. När man planterar och sedan skördar (vad som helst) så får man något slumpat föremål, och det kan vara vad som helst. Man behöver inte vända sin telefon upp och ned.. Utan när man skördar eller lockar på sina "husdjur" eller samlar ägg, mjölk etc, så får man slumpade föremål. 
    Ville bara klargöra! {#emotions_dlg.flower}
  • AnkiC
    Marruu skrev 2016-01-22 08:09:44 följande:
    Det du beskriver är inget hack eller fusk. När man planterar och sedan skördar (vad som helst) så får man något slumpat föremål, och det kan vara vad som helst. Man behöver inte vända sin telefon upp och ned.. Utan när man skördar eller lockar på sina "husdjur" eller samlar ägg, mjölk etc, så får man slumpade föremål. 
    Ville bara klargöra! {#emotions_dlg.flower}
    Nej inget fusk men jag har märkt att om man skördar alla sina plantage i ett svep så får man oftast vissa speciella eftertraktade grejer. Tex sånna som behövs för att köpa ny mark. Sånt som är svåra att få. Man behöver inte vända telefonen dock.
  • Bobo viking

Hej. Jag har nyss startat ett kvarter och mitt mål är skapa ett hood som blir bäst i sverige på derby.. Kolla in swedish flags.. Gör dom första 3 till meddledare

Svar på tråden Vi som spelar Hay Day