• Madmoiselle

Vi som spelar Hay Day

Själv älskar jag Hay Day, jag spelar varje dag och är just nu på nivå 58. Jag tänkte vi kunde dela med oss av lite tips och prata om spelet i största allmänhet.

Mina tips är:

Skicka iväg båten direkt om du inte tror du kommer kunna fylla den.

Satsa på att utöka produktionsköerna, det vinner man så mycket på. Börja med sockerbruket och mejeriet.

Ett bra kvarter är guld värt, leta, leta och leta tills du hittar ett.

Tom är det absolut billigaste sättet att köpa sågar, yxor och dylikt av, skit i dagens annons i tidningen.

I by byggnaderna, utöka först platserna i husen, sedan ryktespoängen, som max kan man få 30 % extra ryktespoäng per hus.

• Svar på tråden Vi som spelar Hay Day
  • AnkiC
    Vemärdet skrev 2017-06-03 12:44:08 följande:

Någon som vet om hayday fusket fungerar?

Man har ju så sjukt lite pengar, man kan ju inte göra nånting ????

Vilket fusk? Man får va produktiv och sälja grejer och få pengar. Det är ju rätt enkelt. Mitt problem är att jag aldrig kan utöka marken. Får ju aldrig lagfarter eller bopålar! Morr
  • Ms H
    AnkiC skrev 2017-06-03 18:05:31 följande:
    Vilket fusk? Man får va produktiv och sälja grejer och få pengar. Det är ju rätt enkelt. Mitt problem är att jag aldrig kan utöka marken. Får ju aldrig lagfarter eller bopålar! Morr
    Man får ganska många när man matar husdjur och när man skördar åkrar.
  • AnkiC
    Ms H skrev 2017-06-03 18:28:21 följande:
    Man får ganska många när man matar husdjur och när man skördar åkrar.
    Inte jag. Jag får andra saker. Tror olika personer får olika saker.
  • Ms H
    AnkiC skrev 2017-06-03 18:58:22 följande:
    Inte jag. Jag får andra saker. Tror olika personer får olika saker.
    Synd. Är det de nyaste expansionerna du har att göra, eller har du fler kvar?
  • AnkiC
    Ms H skrev 2017-06-03 19:05:34 följande:
    Synd. Är det de nyaste expansionerna du har att göra, eller har du fler kvar?
    Jag har massor kvar av den första markdelen.
  • Ms H
    AnkiC skrev 2017-06-03 19:30:45 följande:
    Jag har massor kvar av den första markdelen.
    Vilken nivå ligger du på? Vill du vara med i derbyn och försöka att ta 3200 poäng per omgång?
  • AnkiC
    Ms H skrev 2017-06-03 19:38:29 följande:
    Vilken nivå ligger du på? Vill du vara med i derbyn och försöka att ta 3200 poäng per omgång?
    46 är jag på. Kanske man får mer i högre nivå? Tar ju tid att spela och har väl inte så mycket tid just nu. Får hoppa derby för tillfället. Tack ändå.
  • Jarsestintan

Hej Alla! Vi är 3 st som är i mästerliga, vi ger järnet på detta spel, vi har lagar men har grymt roligt. Vi skulle vilja ha fler i våran gemenskap.

Är Du en hayday nörd och vill vinna guld så gå gärna med oss.

Vi heter: TEAMPLAYERS TAGG: #9PU2PG0P Välkommen. Lagarna tar vi där inne och är du inte intresserad ja då är det ju bara att lämna ????

• AnkiC

Hur i hela friden ska man få fler bopålar? Kan ju aldrig köpa mer mark och är på level 51 nu. Vilken syssla ger bopålar? När upplever ni att ni får bopålar? Lagfarter och klubbor har jag massor av. Gör ni inköp för riktiga pengar för att utöka?

Svar på tråden Vi som spelar Hay Day