• Madmoiselle

Vi som spelar Hay Day

Själv älskar jag Hay Day, jag spelar varje dag och är just nu på nivå 58. Jag tänkte vi kunde dela med oss av lite tips och prata om spelet i största allmänhet.

Mina tips är:

Skicka iväg båten direkt om du inte tror du kommer kunna fylla den.

Satsa på att utöka produktionsköerna, det vinner man så mycket på. Börja med sockerbruket och mejeriet.

Ett bra kvarter är guld värt, leta, leta och leta tills du hittar ett.

Tom är det absolut billigaste sättet att köpa sågar, yxor och dylikt av, skit i dagens annons i tidningen.

I by byggnaderna, utöka först platserna i husen, sedan ryktespoängen, som max kan man få 30 % extra ryktespoäng per hus.

• Svar på tråden Vi som spelar Hay Day
  • ssandrru

Hej alla glada! Jag har ett kvarter som oftast står på pallen i derbyt :) men nu söker vi nya deltagare! Det finns 11 platser kvar och kravet är att du presterar ditt bästa i derbyt och att du hjälper till så mycket du kan! Kika in vetja!

Kvarteret heter SF - svenska farmare. Och vårt emblem är med gul bakgrund och ett blått roder :)

KRAM!

• Linadolly

Är du en väldigt aktiv derby spelare som nått över level 30? Välkommen isåfall till vårat kvarter : LINASDERBY

vi ger Allt i derbyt

• Annica71

Har ett kvarter som ligger i expertligan men vi behöver fler medlemmar, Vill du vara med så joina Tifmels kvarter

Annica med Tiffany 2005-07-10 och Melanie 2007-04-10
  • Annica71

Vill du joina ett kvarter i expertligan?

Välkommen till Tifmels kvarter

Annica med Tiffany 2005-07-10 och Melanie 2007-04-10
  • majskroken

Söker ett aktivt kvarter som spelar i mästarligan. Vill att ni är mycket aktiva och ger allt i derbyn.

Jag spelar på level 104, är aktiv och nu medlem i ett superbra kvarter som det går bra för men alla andra är tyvärr tyskar så kommunikationen är lite så där ????????????

• Juliaacohen

Hej! Jag spelar Hay Day i stort sätt varje dag och jag undrar hur man skapar ett derbykvarter. Måste man vara i någon speciell Level? Själv är jag i level 26????

• Liniara

[Till Majskroken]
    Du låter som en perfekt medlem till vårt kvarter; Akkajaur! Vi har abonnerat på en plats i mästarligan sen den startade och vi placerar oss nästan alltid i topp 3 (8 vinster, 11 andraplatser och 2 tredjeplatser i mästarligan i skrivandets stund). Flertalet medlemmar är svenskar och svenska är det dominerande språket i chatten. Vi har också 2 Sydkoreaner och 2 personer bosatta i Macao som medlemmar. Med våra asiatiska vänners hjälp håller vi uppdragstavlan för derbyt rensad / uppdaterad dygnet runt, året om :) Alla är hjälpsamma och kör antingen stenhårt i derbyt eller står över och är sociala.

• Batmanjenna

Hej ja undrar vad räven som dyker upp i hay day har för funktion. Den kommer och försvinner som ni vet så äter ju rävar höns så ja tänkte om de var nått sånt. Eller ska räven bara va där för att? Tacksam för svar ????

Svar på tråden Vi som spelar Hay Day