• Madmoiselle

    Vi som spelar Hay Day

    Själv älskar jag Hay Day, jag spelar varje dag och är just nu på nivå 58. Jag tänkte vi kunde dela med oss av lite tips och prata om spelet i största allmänhet.

    Mina tips är:

    Skicka iväg båten direkt om du inte tror du kommer kunna fylla den.

    Satsa på att utöka produktionsköerna, det vinner man så mycket på. Börja med sockerbruket och mejeriet.

    Ett bra kvarter är guld värt, leta, leta och leta tills du hittar ett.

    Tom är det absolut billigaste sättet att köpa sågar, yxor och dylikt av, skit i dagens annons i tidningen.

    I by byggnaderna, utöka först platserna i husen, sedan ryktespoängen, som max kan man få 30 % extra ryktespoäng per hus.

  • Svar på tråden Vi som spelar Hay Day
  • fredrikm

    Hej på er,

    Fortfarande någon som spelar detta otroligt beroendeframkallande spel?
    Några tips ni kan dela med er av?

    jag snubblade över denna sida (www.haydaywinning.com) där man fyller i ett par formulär för att sedan få oändligt med "diamonds". Titta in det vetja!

    Har ni andra några bra tips?

  • Anonym (no)
    fredrikm skrev 2015-02-15 18:29:21 följande:

    Hej på er,

    Fortfarande någon som spelar detta otroligt beroendeframkallande spel?
    Några tips ni kan dela med er av?

    jag snubblade över denna sida (www.haydaywinning.com) där man fyller i ett par formulär för att sedan få oändligt med "diamonds". Titta in det vetja!

    Har ni andra några bra tips?


    Vågar man lita på det där?! Suspekt. Då skulle ju alla använda sig av det. Känns som spam.
  • fredrikm

    Jag kände likadant. men skrev in mitt ID tillslut och sen hade jag en massa diamanter till mitt förfogande :)

    Lite fusk men spelet blev ju roligare :P

  • Neelah

    Jag visste inte att man fick diamanter när man metade, så när jag klickade på boken fick jag massor.

  • keramiklena

    HejJag är ganska ny på hay day kan inte koma åt att odla bomull och pumpa. Jag har dessa grödor i lager men de kommer onte upp när jag skall så.Kan någon säga hur man gör med dessa

  • Farmi123

    Hej! Är det nån här som vet/kan tala om för mig hur man skickar iväg båten i förtid eller vad man säger?????

    Tacksam för svar????????

  • Madmoiselle
    Farmi123 skrev 2015-05-10 09:39:37 följande:

    Hej! Är det nån här som vet/kan tala om för mig hur man skickar iväg båten i förtid eller vad man säger?????

    Tacksam för svar????????


    Du kan bara skicka iväg båten i förtid om du inte har lastat något eller bett om hjälp. Du trycker bara på båtikonen på samma vis som du gör då båten är fullastad.
  • Madmoiselle
    keramiklena skrev 2015-03-11 20:22:33 följande:

    HejJag är ganska ny på hay day kan inte koma åt att odla bomull och pumpa. Jag har dessa grödor i lager men de kommer onte upp när jag skall så.Kan någon säga hur man gör med dessa


    Det finns en liten snurrpil (den är gul) vid grödorna då du går in på åkern. Tryck på pilen så kommer bomull och pumpa fram.
  • orroz

    Hejsan!
    Vill ge en liten puff för vårt nystartade kvarter. Vi var ett stort kvarter som var oaktivt och hälften hade slutat spela.
    När Derbyt kom in i bilden har vi startat ett nytt kvarter. Vi har vunnit en gång och 2:a 2ggr och 4:a en gång.

    Kvarteret heter sammarbete och har just nu 14 medlemmar.
    Vi hjälps åt med derbyn och flera delar med sig av uppgraderingssaker.
    Själv har jag slutat att uppgradera byn.

    Nivå som krävs för att gå med är 43 och man ber att få gå med.
    Själv är jag på nivå 85 och byn är på 26.

    GC id: orroz

  • Marruu

    Hejsan!

    Jag efterlyser spelare till vårt kvarter på HayDay. 
    Vi är ett gäng trevliga, aktiva spelare som fokuserar på Derbyt och att hjälpa varandra. Vi har vunnit 4 guld och 2 silver. 

    Söker efter fler spelare som är aktiva och hjälpsamma! :) 
    Vi pratar på Engelska i vår grupp, så att alla spelare förstår. 

    Vårt kvarter heter ENGLISH, och vårt emblem är med rosa bakgrund och ett blått rodder. Man måste vara minst level 45 för att kunna gå med! 

    Vi ses där! {#emotions_dlg.flower}


    Hay Day Hayday
Svar på tråden Vi som spelar Hay Day