• Anonym (Nyfiken)

    Snyggaste man ni haft sex med?

    Varför var just han så snygg och var sexet bättre pågrund av hans snygga yttre?

  • Svar på tråden Snyggaste man ni haft sex med?
  • Anonym (Yes. fick han.)

    Han var så snygg så hela jorden smälte ner. Och tänk att jag fick honom. Men det är klart. Jag är också oerhört väldigt snygg.
    Sexet var inte så bra dock. Han speglade sig hela tiden i sin spegel som han hade uppsatt i taket.

  • Anonym (glad kanin)

    Mitt ex för länge sen var otroligt snygg, både ansikte och kropp. Men han var hämmad och tråkig i sängen. Så sexet blev aldrig särskilt bra. Vi var unga och oerfarna, han var oskuld, men det är ingen ursäkt att inte vara nyfiken.

  • Anonym (Annat)
    eslah skrev 2014-12-21 18:19:15 följande:

    . Fick nog mer föreställa mig att karln var ett träsktroll för att inte komma av mig helt.


    Inte så många tjejer som behöver tänka på annat för att undvika att komma 
  • Anonym (Nej)

    Det riktigt snygga jag legat med har faktiskt varit väldigt dåliga i sängen, kanske dom inte behöver anstränga sig så mycket pga att dom ändå får ligga när dom vill?

  • Anonym (Annat)
    Anonym (Nej) skrev 2021-04-19 11:26:40 följande:

    Det riktigt snygga jag legat med har faktiskt varit väldigt dåliga i sängen, kanske dom inte behöver anstränga sig så mycket pga att dom ändå får ligga när dom vill?


    Var det så varje gång 
  • Miss Sunny
    Anonym (Nej) skrev 2021-04-19 11:26:40 följande:

    Det riktigt snygga jag legat med har faktiskt varit väldigt dåliga i sängen, kanske dom inte behöver anstränga sig så mycket pga att dom ändå får ligga när dom vill?


    Ofta så är det nog så ja. + att sexighet och snygghet inte alltid är samma sak.       En snygg man behöver inte alls vara sexig, och tvärt om. 
  • MammAmma

    Varför just han var så snygg? Han var så där objektivt och universiellt snygg, dvs även om han inte är ens typ (han är nog de flestas typ) så är det ändå tydligt att han tillhör den där skaran som uppfyller "idealet".

    Sexet var dock bra helt enkelt för att han faktiskt var bra på sex. Han visste vad han gjorde och gav det bästa oralsexet till dags dato.

  • Anonym (Annat)
    Kereza skrev 2014-12-21 11:30:15 följande:

     utan för att han helt enkelt är löjligt snygg.


    Vad menas med löjligt snygg?
  • Anonym (JP)

    Det var en kille som jag träffade på krogen och följde med hem. Han var långt över min liga. Jag hade aldrig vågat börja stöta på honom, men han stötte på mig och då var jag inte sen att haka på. Det var nog en kombination av hans utseende och hans självsäkra utstrålning som gjorde honom så snygg. Sexet i sig var egentligen inte så bra. Gjorde ont och jag gick över gränser med honom som jag egentligen inte ville. Men jag var ung och dum och så fascinerad av honom och att han ville ha nån som mig så jag ville inget annat än att vara där med honom och tänkte då att det gällde att bita ihop och gilla läget. Helt och hållet mitt fel. Träffade honom 2 gånger till efter det innan det rann ut i sanden och det höjde mitt självförtroende avsevärt att någon som han ville ha mig.

  • Anonym (affischpojkar)

    Har haft några stycken som varit sådär snygga så att omdömet försvunnit. Sådana utseenden som de allra flesta upplever som riktigt attraktiva som modeller eller filmstjärnor. Har i de fallen blivit som besatt av dem enkom för deras bildskönhet.

    När jag är med riktigt snygga killar spelar kvaliteten på sexet knappt nån roll.

    Det blir en kick i sig att de är så snygga som på något sätt gör upplevelsen starkare och jag blir mer tänd med både kropp och sinne.

    De jag varit med har faktiskt varit ganska dåliga i sängen och jag har inte haft nån längre relation majoriteten av dem.

    Bästa sexet har jag haft med killar som jag inte ser upp till så mycket, då har jag kunnat slappna av mer och själv känt mig sexigare. Mest lyckade är nog en stark attraktion både mentalt och sexuellt där utseendet är mer neutralt eller lagom annars blir jag bara för knäpp och mest rädd att inte räcka till.

  • Anonym (Annat)
    Anonym (affischpojkar) skrev 2021-05-25 15:55:07 följande:

    När jag är med riktigt snygga killar spelar kvaliteten på sexet knappt nån roll.

    Det blir en kick i sig att de är så snygga som på något sätt gör upplevelsen starkare och jag blir mer tänd med både kropp och sinne.

     där utseendet är mer neutralt eller lagom annars blir jag bara för knäpp och mest rädd att inte räcka till.


    Har du lätt för att umgås med snygga killar. Varför tror du att du inte ska räcka till?
  • Anonym (affischpojkar)
    Anonym (Annat) skrev 2021-05-25 17:01:47 följande:
    Har du lätt för att umgås med snygga killar. Varför tror du att du inte ska räcka till?
    Nej det skulle jag inte säga. Nu är det ju ytterst sällsynt att jag umgås med så extremt snygga män och går ju inte på dejter längre då jag var helt inställd på dessa, eftersom jag lever med sambo (attraktiv) som visserligen har ett mer intressant och personligt utseende än det normsnygga klassiska med drag som är symmetriska

    Som yngre var det väldigt mycket så. Blev lätt förälskad eller tänd vissa av dem.
    Många av mina killvänner har också sett otroligt bra ut, så vet hur deras liv sett ut och vilka köer det är på såna män.

    Kvinnor tafsar och klänger som kåta hundar när de blir berusade..inga spärrar alls när snygga killar finns i deras närhet. Har sett det alltför många gånger och inte varit så kontrollerad själv alltid.

    Varför man lätt blir lite nervös med den typen av män är ju pga detta. Kvinnor bjuder ut sig och anbuden haglar!

  • Anonym (Annat)
    Anonym (affischpojkar) skrev 2021-05-25 21:08:19 följande:

    Kvinnor tafsar och klänger som kåta hundar när de blir berusade..inga spärrar alls när snygga killar finns i deras närhet.


    Det hör inte direkt till vanligheterna men du har alltså sett det
  • StudierKemi

    Han var 23 och jag var 28, och jag tog hans oskuld. Han var en mycket snygg, ung man. Han var stor och skön, men han saknade ambition och mål i livet. Jag försökte prata me? honom så många gånger om saken i fråga, men han lyssnade inte... Så förhållandet tog därför slut, och att det var bra sex (!!!) mellan mig och den snyggingen <3 spelade ingen roll i slutänden.

Svar på tråden Snyggaste man ni haft sex med?