• Knäck

Första barnet september 2015

De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)

• Svar på tråden Första barnet september 2015
  • Knäck

Vi blir fler än jag trodde, haha! I den här tillökningstakten kommer vi ju sluta på 40 pers!

Vad tycker ni, ska vi stoppa vid 15/9 eller köra på och hitta nåt sätt att få överblick i tråden (vill ju gärna kunna lära känna alla) med typ en presentation på bf-listan? Typ ålder, län, hur länge man försökt, tidigare Mf/MA, jobb osv? Fler förslag?

• skepparbarn

En presentation låter som en bra idé :) Jag får det enklare så i alla fall.

• Neiti75

Kul! Jag kan börja med en liten presentation.

Jag 26 år och maken 27 år, gifte oss i augusti i år. Vi väntar nu vårat första barn efter att ha försökt i 6 månader. BF 1/9 men det vore häftigt om födelsedagen skulle inträffa på våran bröllopsdag. :) Vi är bosatta i Norrbotten. Jag arbetar som bergarbetare (gruvarbetare) under jord. Min graviditet kräver omplacering så jag vet inte ännu vad mitt "nya" jobb blir.

Vi kallar miraklet för Vesslan.

Knäck skrev 2014-12-30 07:36:32 följande:

Vi blir fler än jag trodde, haha! I den här tillökningstakten kommer vi ju sluta på 40 pers!

Vad tycker ni, ska vi stoppa vid 15/9 eller köra på och hitta nåt sätt att få överblick i tråden (vill ju gärna kunna lära känna alla) med typ en presentation på bf-listan? Typ ålder, län, hur länge man försökt, tidigare Mf/MA, jobb osv? Fler förslag?

• skepparbarn
    Neiti75 skrev 2014-12-30 08:38:11 följande:

Kul! Jag kan börja med en liten presentation.

Jag 26 år och maken 27 år, gifte oss i augusti i år. Vi väntar nu vårat första barn efter att ha försökt i 6 månader. BF 1/9 men det vore häftigt om födelsedagen skulle inträffa på våran bröllopsdag. :) Vi är bosatta i Norrbotten. Jag arbetar som bergarbetare (gruvarbetare) under jord. Min graviditet kräver omplacering så jag vet inte ännu vad mitt "nya" jobb blir.