• Svar på tråden BF september 2015!
  • snusmumriken
    MissJP skrev 2014-12-30 14:31:53 följande:

Utomkved. Lycka till alla ni andra

Ånej =/ Kan de rädda äggledaren eller är det IVF som gäller nu. Fy vad jag lider med dig! Kram
  • Eveelina89

Nej Gud förlåt mig! MISSJP !! Det är jag som är den hemska här! Trodde du skrev till mig. ! Jag tar åt mig för allt. Beklagar. Ber så mycket om ursäkt!

• rosali84

Neeej, vad tråkigt!!! Usch, lider med dig!!! Kramar
  • lördagsgodis

Beklagar... Måste du operera bort äggstocken? Hoppas isf att ni kommer igång med ivf snart.
  • MissJP

De tar bort min sista äggledare på fredag. Så jävla bitter.. de tog min första och friska äggledare förra året och det helt i onödan. Så från och med fredag är det IVF som gäller.. gå från extremt fertil till inte alls. Livet leker..

Tack för omtanken, ni är söta. Önskar er all lycka till med bebisarna!

• Zmarchie
    MissJP skrev 2014-12-30 16:41:56 följande:

De tar bort min sista äggledare på fredag. Så jävla bitter.. de tog min första och friska äggledare förra året och det helt i onödan. Så från och med fredag är det IVF som gäller.. gå från extremt fertil till inte alls. Livet leker..

Nej vad tråkigt, tänker på dig.
  • snusmumriken
    MissJP skrev 2014-12-30 16:41:56 följande:

Men fy! Det borde anmälas om du orkar. Om du har försäkring glöm inte att kontakta försäkringsbolaget. Inte för att det hjälper, men du har iaf rätt till några hundratusen, kan ju vara bra inför IVF om inte annat. Andra barnet får man väl bekosta själv har jag för mig t.ex..

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, önskar dig all lycka i väntan på bebis <3
  • Timglas
    Eveelina89 skrev 2014-12-30 13:53:43 följande:

Jaha, ja men räknar så ja:) Tack så mycket .
    Och stort grattis!
    Fösta barnet för min del, och första gången jag är här inne, vill lägga till en bild men verkar inte funka. nuuu gick det. Jag tycker det är så konstigt att de via "inte gravid" när det var så starkt streck på den nedanför? Båda är gjorda på eftermiddagen men med två timmar mellanrum.. Har gjort en till litet test idag som visade svagt + men plus iaf!:) ;)

Lyckas fan inte heller få "gravid" på digitala..men starka streck med stickor och kasetter...vet ej varför..
  • flickiwheel

Timglas & Eveelina89:

Hur länge har ni hållt er från att kissa? Eller har ni intagit mat eller dryck i anslutning till testet, typ medan eller just före ni börjat hålla er?

Så himla konstigt att ni inte fick gravid på det digitala..

Jag höll mig i 2,5 timme och drack en halv burk läsk under tiden bim+2 och fick "gravid 2-3 veckor" iaf :/

• Sommarbus14
    PaLo skrev 2014-12-29 22:28:55 följande:
    Det lugnar för stunden men oron är snabbt tillbaka igen.. iaf för min del. Känner ett sjukt behov av att dela med mig av min oro hela tiden så kollar olika trådar här flera ggr per dag. Sambon tycker att jag oroar mig för mycket så försöker att inte lasta honom med min oro hela tiden iaf. Denna gång har vi bestämt att avvakta ett tag med att berätta för våra vänner fast egentligen vill jag bara skrika rakt ut. JAG ÄR GRAVID!!! IGEN!!! Men av olika anledningar har vi bestämt att vänta ett tag.
    Ja förstår precis hur du känner, förr månaden sa vi de till några stycken nu är de bara två av våra närmaste som vet. Vill typ skrika ut, men samtidigt tror jag inte jag orkar om de inte funkar nu heller. Ska begära ett tidigt VUL iaf tror jag.
Svar på tråden BF september 2015!