• Svar på tråden BF september 2015!
  • MissJP

Dags för vul om en timme. Sitter på bussen och är nervös så jag skakar. Känns surrealistiskt men är ganska säker på att det är ett utomkved. Då dör jag.. nästan. Hoppas jag slipper pratstunden innan och de bara kör upp den där staven så fort jag kommer in. Annars får jag väl en hjärtinfarkt av att vänta. Herregud.. snälla gode gud om du finns.

• My My
    MissJP skrev 2014-12-30 12:48:46 följande:

Dags för vul om en timme. Sitter på bussen och är nervös så jag skakar. Känns surrealistiskt men är ganska säker på att det är ett utomkved. Då dör jag.. nästan. Hoppas jag slipper pratstunden innan och de bara kör upp den där staven så fort jag kommer in. Annars får jag väl en hjärtinfarkt av att vänta. Herregud.. snälla gode gud om du finns.

Åh hoppas att det går bra! Håller tummarna!
  • Eveelina89

Tack för svaret! :) köpte en pch testade nyss igen, ett svagt streck så de verkar som det är sant!! Åh som jag väntat och längtat!!!! :):) men jag vet inte om min app funkar står att jag går in i V6 tror snarare jag går in i v 3 . Men de blir nog september iaf!

GRATTIS TILL ALLA ER ANDRA! ????

• Eveelina89

Menade såklart inte alla frågetecken utan en :) smile gubbe. Tänkte skicka bilden så får ni se hur mina konstiga test såg ut. Togs med 2tim mellanrum på eftermiddagen, ska de bli så?

• MissJP
    Eveelina89 skrev 2014-12-30 13:06:58 följande:

Tack för svaret! :) köpte en pch testade nyss igen, ett svagt streck så de verkar som det är sant!! Åh som jag väntat och längtat!!!! :):) men jag vet inte om min app funkar står att jag går in i V6 tror snarare jag går in i v 3 . Men de blir nog september iaf!

Jag skulle tippa på att det är tre veckor sedan du blev gravid, alltså vid ägglossning :)

Grattis!
  • PaLo
    Eveelina89 skrev 2014-12-30 13:06:58 följande:

Graviditeten räknas ju från senaste mensens första dag, alltså ca två veckor före själva befruktningen ägde rum. Så hade du ägglossning för tre veckor sedan går du nog precis in i vecka 6. Grattis till plus!!!

Själv är jag i vecka 5 (4+2)

• Eveelina89

Jaha, ja men räknar så ja:) Tack så mycket .
    Och stort grattis!
    Fösta barnet för min del, och första gången jag är här inne, vill lägga till en bild men verkar inte funka. nuuu gick det. Jag tycker det är så konstigt att de via "inte gravid" när det var så starkt streck på den nedanför? Båda är gjorda på eftermiddagen men med två timmar mellanrum.. Har gjort en till litet test idag som visade svagt + men plus iaf!:) ;)

• rosali84
    Eveelina89 skrev 2014-12-30 13:53:43 följande:

Jaha, ja men räknar så ja:) Tack så mycket .
    Och stort grattis!
    Fösta barnet för min del, och första gången jag är här inne, vill lägga till en bild men verkar inte funka. nuuu gick det. Jag tycker det är så konstigt att de via "inte gravid" när det var så starkt streck på den nedanför? Båda är gjorda på eftermiddagen men med två timmar mellanrum.. Har gjort en till litet test idag som visade svagt + men plus iaf!:) ;)

Oj, vad märkligt! Vid ett så starkt streck borde det ju absolut visa positivt på det digitala. Mitt var mycket svagare än så när jag fick "gravid 1-2" på digitala.

Det översta (23/12) är taget dagen EFTER jag fick positivt på digitala.
Svar på tråden BF september 2015!