• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis
    tjoppan skrev 2014-12-31 00:23:39 följande:

Lördagsgodis, har du hittat cb digital till bra pris nånstans? Tänkte hålla koll å se om veckorna ökar, så ja får en hint ifall de går åt rätt håll :)

Gravidkollen har två för 150:- och ett på Apoteket kostar 129:- så det tyckte jag var bra.

Mina bröst känner sig väldigt gravida och ömmar mycket till min mans förtret:) jag mår inte illa men gjorde heller aldrig det när jag väntade sonen men mellan v7-v11 när jag väntade dottern så vi får se, hoppas jag slipper.
  • My My
    PaLo skrev 2014-12-30 23:01:19 följande:
    Fick en hemsk halsbränna idag igen. Aldrig har jag väl blivit så glad som då. Har inte haft några andra symptom idag så började känna mig ordentligt orolig. Men när halsbrännan kom för ett par timmar sedan blev jag överlycklig! Får väl tillägga att jag aldrig har halsbränna annars (förutom om jag äter yoghurt, vilket jag naturligtvis inte gör längre). Hur ser era symptom ut nu? Någon som fått fler än förra veckan eller kanske någon som jag som har färre?

Det enda symtom jag har är lite yrsel då och då. Är glad så länge jag slipper illamående. Mådde väldigt illa mina andra graviditeter.
  • Lissing

Hej! Får man joina här? Plussade idag. ÄL+10.
    Så är i vecka 3+3. Glad

081118 100703
  • snusmumriken
    Lissing skrev 2014-12-31 10:09:07 följande:

Hej! Får man joina här? Plussade idag. ÄL+10.

Så är i vecka 3+3. 

Grattis :)
  • My My
    Lissing skrev 2014-12-31 10:09:07 följande:
    Hej! Får man joina här? Plussade idag. ÄL+10. Så är i vecka 3+3. 
    081118 100703

Grattis! Också tredje barnet? Verkar vara en del här som väntar tredje...
  • Eveelina89
    flickiwheel skrev 2014-12-30 18:50:37 följande:

Timglas & Eveelina89:

Hur länge har ni hållt er från att kissa? Eller har ni intagit mat eller dryck i anslutning till testet, typ medan eller just före ni börjat hålla er?

Så himla konstigt att ni inte fick gravid på det digitala..

Jag höll mig i 2,5 timme och drack en halv burk läsk under tiden bim+2 och fick "gravid 2-3 veckor" iaf :/

Jag var nog lite för snabb, väntade 2 tim kanske.. kan inte hålla mig så länge nu förtiden och dricker ganska mycket så ska köpa ett nytt efter dagarna här. Ska vara enligt senast mens i v 4+1 .

Men har inte några symtom mer än att jag inte kan nudda brösten och molvärk i livmodern. Hur har ni det? När börjar man spy? Tänkte om ni visste, men om man väntar tvillingar hur märker man de el är det vid ultraljud? :P kram på er
  • Mamma2014
    Eveelina89 skrev 2014-12-31 12:39:51 följande:
    Jag var nog lite för snabb, väntade 2 tim kanske.. kan inte hålla mig så länge nu förtiden och dricker ganska mycket så ska köpa ett nytt efter dagarna här. Ska vara enligt senast mens i v 4+1 .

Men har inte några symtom mer än att jag inte kan nudda brösten och molvärk i livmodern. Hur har ni det? När börjar man spy? Tänkte om ni visste, men om man väntar tvillingar hur märker man de el är det vid ultraljud? :P kram på er
    många börjar må illa runt v 6-7 men det kan ju även komma senare. Jag mådde illa  och kräktes från v 6+0 till en vecka efter bf med min dotter :P
  • snusmumriken
    Eveelina89 skrev 2014-12-31 12:39:51 följande:

Tror inte det är supervanligt att man kräks, men en del kan känna ett svagt illamående, vissa inget alls. Det är så totalt olika :)

Ang. tvillingar ser man det på ul :)
Svar på tråden BF september 2015!