• Svar på tråden BF september 2015!
  • Sommarbus14
    PaLo skrev 2014-12-29 21:33:20 följande:

Jag har en molande värk i höger ljumske/äggledare.. Svårt att avgöra exakt var. ÄL 14/12 och v 4+1 idag.

Hade MA i oktober som upptäcktes i v 14 när jag började blöda. Men nu har jag äntligen plussat igen. Plussade redan på BIM -6 och strecket på stickan har blivit något starkare idag BIM +1.

Välkommen och hoppas att du slipper MF denna gång. smile1.gif

Tack snälla ja hoppas de blir vår tur nu efter dessa tråkigheter :) ibland är de så man typ vill säga aj liksom hoppas de är okej å känna så haha men förra månaden hade jag inte ont så kanske är ett gott tecken.

Jag har funderat på om man ska köpa nått mer test å hålla koll så hcgt stiger, känner du att de lugnar?
  • PaLo
    Sommarbus14 skrev 2014-12-29 21:37:44 följande:

Tack snälla ja hoppas de blir vår tur nu efter dessa tråkigheter :) ibland är de så man typ vill säga aj liksom hoppas de är okej å känna så haha men förra månaden hade jag inte ont så kanske är ett gott tecken.

Jag har funderat på om man ska köpa nått mer test å hålla koll så hcgt stiger, känner du att de lugnar?

Det lugnar för stunden men oron är snabbt tillbaka igen.. iaf för min del. Känner ett sjukt behov av att dela med mig av min oro hela tiden så kollar olika trådar här flera ggr per dag. Sambon tycker att jag oroar mig för mycket så försöker att inte lasta honom med min oro hela tiden iaf. Denna gång har vi bestämt att avvakta ett tag med att berätta för våra vänner fast egentligen vill jag bara skrika rakt ut. JAG ÄR GRAVID!!! IGEN!!! Men av olika anledningar har vi bestämt att vänta ett tag.
  • StarStruck

Finns det intresse för en fb grupp? Jag är inte så aktiv här. Säg till i så fall så kan jag fixa en :)

• PaLo
    StarStruck skrev 2014-12-29 22:32:45 följande:

Finns det intresse för en fb grupp? Jag är inte så aktiv här. Säg till i så fall så kan jag fixa en :)

För min del är det absolut intressant så länge den har sekretessen hemlig så ingen ser att man gått med i gruppen.
  • My My

Hej!

Hoppar in här då jag plussat idag. Glad Känns så overkligt. Är i v.3+5 idag men kommer antagligen att göra fler tester för att se om de blir starkare.

Om det går vägen så blir detta vårt tredje barn. Har två som är 7 år och 10 år.

• hilja14

Hej!

Plussade idag! :D Bf runt 3 september räknar appen ut. Inga direkta symtom mer än att jag mått lite små illa fram och tillbaka senaste veckan (kunde ju ha varit all god julmat;))

Har ett MA i bagaget för ca fyra månader sedan... Men nu hoppas vi på bättre lycka :)

• Hemlighetenshemlis

Min dumma rygg bråkar med mig. Har haft ont redan innan plus men nu tror jag såklart att det är mf på väg. Har haft lite molvärk/mensvärk men det beror väl på att livmodern växer. Dum som man är så googlar man ju på allt. Måste sluta med det

• Hemlighetenshemlis
    PaLo skrev 2014-12-29 22:28:55 följande:

Det lugnar för stunden men oron är snabbt tillbaka igen.. iaf för min del. Känner ett sjukt behov av att dela med mig av min oro hela tiden så kollar olika trådar här flera ggr per dag. Sambon tycker att jag oroar mig för mycket så försöker att inte lasta honom med min oro hela tiden iaf. Denna gång har vi bestämt att avvakta ett tag med att berätta för våra vänner fast egentligen vill jag bara skrika rakt ut. JAG ÄR GRAVID!!! IGEN!!! Men av olika anledningar har vi bestämt att vänta ett tag.

Min sambo tycker också att jag oroar mig för mycket. Så jag är så dum.att jag googlar runt på typ allt. Inte direkt så att oron minskar av det.
  • PaLo
    Hemlighetenshemlis skrev 2014-12-29 23:32:12 följande:

Min sambo tycker också att jag oroar mig för mycket. Så jag är så dum.att jag googlar runt på typ allt. Inte direkt så att oron minskar av det.

Jag använder mig bara av 1177 och janusinfo.se samt livsmedelsverket när jag letar info. Då slipper man massa amatörvetande. Tycker det räcker gott med den information som finns på de tre sidorna.
  • Eveelina89

Hej! Jag plussade den 27 de, men när jag testa för att kolla på vecka så var de negativt. Två billigare varianter två starka streck. Går de att lite på tills man ska på mvc?

Svar på tråden BF september 2015!