• Svar på tråden BF september 2015!
  • BabyJia
    NattaLind skrev 2015-01-07 17:25:58 följande:
    Här har brösten ömmat sedan några dagar innan BIM. Fast det blir värre och värre för varje dag :P Och så fryser jag helt plötsligt rätt ofta. Annars känner jag mig lite "öm" kring livmodern men mer än så är det inte än :) Lite, lite illamående ibland.
    Jag har mycket växtvärk i magen och ibland får jag en liten pressande känsla där nere.

Känns att mycket händer:)
  • NattaLind
    BabyJia skrev 2015-01-07 18:12:52 följande:
    Jag har mycket växtvärk i magen och ibland får jag en liten pressande känsla där nere.

Känns att mycket händer:)
    Känner du mycket i hela området? Jag känner mest på vänstersida, det liksom"strålar".
  • BabyJia
    NattaLind skrev 2015-01-07 18:27:55 följande:
    Känner du mycket i hela området? Jag känner mest på vänstersida, det liksom"strålar".
    Känner enbart på höger sida. Värk, ilningar och den presskänslan som kommer ibland. Men ja, ikväll när jag jobbar så har jag fått ta alvedon då det är jobbigt att va i rörelse hela tiden när det gör ont.
  • Skrevspark

Verkar som att de jag skrev tidigare försvann :/ nåja provar igen :) har bim imorgon..

Mensvärken som alltid brukar komma lyser nu med sin frånvaro, ist drar de å sticker i tjejmagen..

Ömma bröst, fryser, luktar svett (brukar aldrig lukta eller svettas), kliar på kroppen, och kissar som om jag har uvi fast utan svid..

Tänkte testa med testlagrets sticka imorgon bitti, va tror ni? Förtidigt? :D

• lördagsgodis
    Skrevspark skrev 2015-01-07 19:10:55 följande:

Verkar som att de jag skrev tidigare försvann :/ nåja provar igen :) har bim imorgon..

Mensvärken som alltid brukar komma lyser nu med sin frånvaro, ist drar de å sticker i tjejmagen..

Ömma bröst, fryser, luktar svett (brukar aldrig lukta eller svettas), kliar på kroppen, och kissar som om jag har uvi fast utan svid..

Tänkte testa med testlagrets sticka imorgon bitti, va tror ni? Förtidigt? :D

Nej det är vanligt att plussa bim-3-4 så jag skulle absolut testa:)
  • Sopp

Jag har mått illa senaste veckan, något jag inte gjorde med sonen. Idag upplever jag att illamåendet har minskat mycket (inte så att jag spytt förut heller men har liksom känt mig bakis hela dagarna. Nu är det liksom utbytt mot molvärk o humörsvängningar. Ni som mått illa i andra graviditeter, är det normalt att det kommer och går eller tecken på MF?

• Skrevspark

Okej men de kör man ett test å hoppas på två streck :) är 25, inga barn sen tidigare :)

• BabyJia

Jaha...blev att lämna jobbet nu på kvällen då jag fick jobbiga smärtor i magen + andra blödningen inom en vecka. Imorgon är det jag som SKA till gyn, för nu är jag orolig. I fredags fick jag en mindre blödning som sluta efter ett par timmar. Nu på kvällen så hade jag skitont och sen kom det såpass att det blödde genom trosor och arbetsbyxor:( Nu drygt timme senare så har blödningen avtagit igen å smärtan är mindre. Men jag vart så ledsen, så jag åkte faktiskt hem.

• PaLo
    BabyJia skrev 2015-01-07 20:47:11 följande:

Jaha...blev att lämna jobbet nu på kvällen då jag fick jobbiga smärtor i magen + andra blödningen inom en vecka. Imorgon är det jag som SKA till gyn, för nu är jag orolig. I fredags fick jag en mindre blödning som sluta efter ett par timmar. Nu på kvällen så hade jag skitont och sen kom det såpass att det blödde genom trosor och arbetsbyxor:( Nu drygt timme senare så har blödningen avtagit igen å smärtan är mindre. Men jag vart så ledsen, så jag åkte faktiskt hem.

Fy vad jobbigt! Men varför vänta till imorgon? Finns det ingen gynakut du kan åka till? Har man smärtor är det alltid bra att åka in..

Håller tummarna för dig iaf.. <3

Svar på tråden BF september 2015!