• Svar på tråden BF september 2015!
  • Lissing
    Madicken01 skrev 2015-01-07 22:09:23 följande:
    Härligt :) Mår du bra? Några symptom?

Jag har inte mkt till symtom och var så glad i två dagar för jag hade inte en tillstymmelse till blödning men i kväll, tredje dagen utan, vid toabesök var det dax igen.... Hade fått upp hoppet igen men jag tappar det så fort jag ser blod :(

Vill få symtom !! Vill till och med må lite(!) illa!!
    Usch det är hemskt med blödningar! Hoppas verkligen allt ser bra ut. Många blöder ju genom hela sina graviditeter och får friska barn ändå Glad

Jag har inte haft nåt symtom mer än molvärk och uppsvälld mage hittills. Men igår pang bom fick jag illamående, halsbränna och jätteömma bröst. Allt på en kväll. Det har hållt i sig idag med. Kommer och går hela tiden... Har trott att jag ska kräka flera gånger idag, men har sluppit Tungan ute 
    081118, 100703, BF 150912
  • Lovven

Jag är beräknad till den 31 aug, får jag vara med här ändå :) ?

• Cessely

Tack för alla svar angående inskrivning till MVC. Väntar nog någon vecka med att ringa så jag kanske e i vecka 5-6.

Vad ni skriver..hihi! Hänger inte med. Jobbat typ heeela dagen.

Någon mer som behöver gå upp och kissa på natten? Det behöver jag. Trött på eftermiddagen är jag med. Snark :)

• Cessely
    BabyJia skrev 2015-01-07 20:47:11 följande:

Jaha...blev att lämna jobbet nu på kvällen då jag fick jobbiga smärtor i magen + andra blödningen inom en vecka. Imorgon är det jag som SKA till gyn, för nu är jag orolig. I fredags fick jag en mindre blödning som sluta efter ett par timmar. Nu på kvällen så hade jag skitont och sen kom det såpass att det blödde genom trosor och arbetsbyxor:( Nu drygt timme senare så har blödningen avtagit igen å smärtan är mindre. Men jag vart så ledsen, så jag åkte faktiskt hem.

Men stackars dig :( Håller tummarna att allt ser bra ut i morgon. Kram
  • BabyJia
    lördagsgodis skrev 2015-01-07 22:22:54 följande:

Vi är några som blöder i tråden... Jag har läst att 30% blöder någon gång under de tre första månaderna och att det är vanligare att blöda för omföderskor. Känns lite tröstande för min del iaf.

Själv så nojjar jag nu över om det är utomkvedshavandeskap el nåt sånt pga smärtan som kom ihop med blödningen:-/

Denna ovetenskap är värst. Men ska försöka sova nu snart och sen imorrn ska jag ringa så fort gyns telefontid startar.
  • BabyJia
    Cessely skrev 2015-01-07 22:34:48 följande:
    Tack så mycket. Behöver alla tummar som går:)
  • Lovven
    Cessely skrev 2015-01-07 22:34:48 följande:
    Jag har vart uppe och kissat minst två gånger varje natt, är i vecka 7. Otroligt frustrerande då jag verkligen behöver min sömn. Ibland kissar jag fem gånger på en timme och då inte typ lite kiss utan typ som en häst haha.

Någon mer än jag som känner sig nedstämd och känner ångest? Trots att graviditeten varit efterlängtad. Jag känner inte riktigt igen mig själv. Eller är alla på denna tråden super lyckliga?
  • Lovven
    BabyJia skrev 2015-01-07 22:38:03 följande:
    Tack så mycket. Behöver alla tummar som går:)
    Vid min förra grav (då gjorde jag dock abort) hade jag en blödning och ganska påtaglig smärta under ett par dagar men jag var fortsatt gravid. Lycka till i morgon.
  • Cessely
    Lovven skrev 2015-01-07 22:40:37 följande:

Jag har vart uppe och kissat minst två gånger varje natt, är i vecka 7. Otroligt frustrerande då jag verkligen behöver min sömn. Ibland kissar jag fem gånger på en timme och då inte typ lite kiss utan typ som en häst haha.

Någon mer än jag som känner sig nedstämd och känner ångest? Trots att graviditeten varit efterlängtad. Jag känner inte riktigt igen mig själv. Eller är alla på denna tråden super lyckliga?

Haha..ja jag kissar med i massor :)

Ja än är jag lycklig (v.4) men vet med mig att deppighet kan komma. Kom över mig ibland lite då och då någon dag så där i mina två tidigare grav. Men då va jag kanske lite längre gången. Men är hormoner så helt normalt även om det är jobbigt för stunden jue :(
  • Zmarchie
    BabyJia skrev 2015-01-07 20:47:11 följande:

Jaha...blev att lämna jobbet nu på kvällen då jag fick jobbiga smärtor i magen + andra blödningen inom en vecka. Imorgon är det jag som SKA till gyn, för nu är jag orolig. I fredags fick jag en mindre blödning som sluta efter ett par timmar. Nu på kvällen så hade jag skitont och sen kom det såpass att det blödde genom trosor och arbetsbyxor:( Nu drygt timme senare så har blödningen avtagit igen å smärtan är mindre. Men jag vart så ledsen, så jag åkte faktiskt hem.

Usch, håller tummarna att allt ser ok ut imorgon.
Svar på tråden BF september 2015!