• Svar på tråden BF september 2015!
  • Lissing

hos

oss har man hälsosamtal ca v 7, och inskrivning ca v 10. jag är i vecka

5, tänkte ringa nästa vecka och se när dom har tider

081118, 100703, BF 150912
  • MillisVanillis

Vi tänkte kolla vad det är för kön, är alldeles för nyfiken av mig.

Hos oss har man bara inskrivning v 10 så tänkte väl ringa nästa v å hoppas att jag får en tid som passar bra med jobbet :)

• Madicken01

Jag vet att det kan vara falsk trygghet men det känns ju ändå bra när strecket blir starkare och starkare!

• Madicken01
    I Walk The Line skrev 2015-01-06 23:46:10 följande:

Hej hej! Jag testade ikväll, och vi är gravida!! Helt obeskrivligt lyckliga. Första hormonbehandlingen :) Det blir vår fjärde gemensamma, de andra är 12, 10 och 1 år.

Jag är lite nojjig än, vill inte berätta för någon pga missfallsrisken, men var tvungen att berätta för någon, och hittade denna tråd!

Grattis allihop!! â¤ï¸

Grattis :)
  • eriwag

Jag ringde idag. Dom ringer upp klockan tio. Dom flesta brukar vilja att man ringer så snart man plussat :)

Cessely skrev 2015-01-07 01:53:31 följande:

När ringer man MVC??? Jag plussade igår. Vad säger man? Haha! Trots två barn innan minns jag inte :)

• BabyJia
    Cessely skrev 2015-01-07 01:53:31 följande:

När ringer man MVC??? Jag plussade igår. Vad säger man? Haha! Trots två barn innan minns jag inte :)

Jag ska ringa nu på morgonen och jag plussade igår. Kommer behöva få hjälp att klura ut i vilken jag kan vara i, därför vill jag ringa nu ganska omgående efter plusset:)
  • I Walk The Line

Är det någon som startat en grupp på fejsbok, eller är det för tidigt? :)

Ska nog försöka ringa idag, om jag hinner innan de stora vaknar...

• NattaLind

Jag sitter nu och väntar på att dom ska ringa upp :) Väldigt spännande.

Vi kommer ta reda på det innan, jag vill vara förberedd på vad som kommer. Inte för att det spelar någon roll vilket det blir, däremot vill jag veta innan jag föder :)

• BabyJia
    I Walk The Line skrev 2015-01-07 08:13:58 följande:

Är det någon som startat en grupp på fejsbok, eller är det för tidigt? :)

Ska nog försöka ringa idag, om jag hinner innan de stora vaknar...

Det har jag också funderat över. Om det finns någon hemlig fb grupp:)
Svar på tråden BF september 2015!