• Svar på tråden BF september 2015!
  • Ninni1990

Jag tror att vi kommer kolla, känner att jag är alldeles för nyfiken för att låta bli. Förra gången kollade vi inte, ville att det skulle bli en överraskning men man kan ju inte låta bli att gissa för sig själv och jag trodde vi skulle få en pojk men ut tittade en liten tjej :D

• lördagsgodis

Vi har kollat könet båda gångerna men funderar på att bara gissa själva den här gången och få det som en överraskning vid förlossningen men vet inte om vi kommer kunna stå emot:)

• Zmarchie

Jag vill kolla men min man vill absolut inte göra det, eftersom vi kollade med de två tidigare så kanske vi låter bli denna gång. Vet inte riktigt hur jag ska klara av det, jag vill ju verkligen veta :)

• niinnii87

Jag har inte kollat med nån av mina å kommer absolut inte göra de denna gången heller :)

• rosali84

Vi kollade inte med förra. Trodde för mig själv att det skulle bli en kille, men ut tittade vår dotter :) Vill inte kolla den här gången heller. Jag gillar att ha den överraskningen kvar till förlossningen :)

• I Walk The Line

Hej hej! Jag testade ikväll, och vi är gravida!! Helt obeskrivligt lyckliga. Första hormonbehandlingen :) Det blir vår fjärde gemensamma, de andra är 12, 10 och 1 år.
    Jag är lite nojjig än, vill inte berätta för någon pga missfallsrisken, men var tvungen att berätta för någon, och hittade denna tråd!
    Grattis allihop!! ❤️

• BabyJia
    I Walk The Line skrev 2015-01-06 23:46:10 följande:

Hej hej! Jag testade ikväll, och vi är gravida!! Helt obeskrivligt lyckliga. Första hormonbehandlingen :) Det blir vår fjärde gemensamma, de andra är 12, 10 och 1 år.
    Jag är lite nojjig än, vill inte berätta för någon pga missfallsrisken, men var tvungen att berätta för någon, och hittade denna tråd!
    Grattis allihop!! â¤ï¸

Hej och grattis till plusset. Härligt att inte va ensam att få ha plussat idag:)
  • BabyJia
    I Walk The Line skrev 2015-01-07 00:03:57 följande:

Tack BabyJia, och detsamma! <3 ! Känns dock väldigt overkligt, trots att jag haft det på känn :)

Håller med. Detta var ändå planerat, men ändå blev jag sjukt skakig efter resultatet:) Känns konstigt att ringa mvc imorgon och berätta om plusset.
  • Cessely

När ringer man MVC??? Jag plussade igår. Vad säger man? Haha! Trots två barn innan minns jag inte :)

Svar på tråden BF september 2015!