• Svar på tråden BF september 2015!
  • Hemlighetenshemlis

Jag plussade på julafton. Bim är imorgon och jag är så galet orolig och nervös att mensen ska komma imorgon. Tycker jag ser något ljusrosa på pappret varje gång jag går på toa. ????

• Zmarchie
    lördagsgodis skrev 2014-12-27 17:26:06 följande:
    Blödde ju ca 1-1 1/2 tsk sammanlagt igår eftermiddag/kväll men idag har det varit lugnt Vet inte alls vad jag ska tro men tror mer på mf faktiskt. Har googlat och sett att det inte är någon idé att göra vul förens om ca två veckor så får avvakta och se om jag blöder mer.
    Vad tråkigt för dig, väntan är ju så jobbig. Man vill ju bara veta. Hoppas att det inte är mf och att det finns en liten bebis som växer där inne.
  • Oktoberbarn

Hej!

Hoppar gärna in här!

Plussade på julafton och hade bim 21-22/12

25 år, första barnet

• liizz83

Hoppar in här!

Plussade idag!!

BF 2015-08-30.

Hade turen att bli gravid direkt vi började försöka

Fick lilla Alma 2014-05-13.

• lördagsgodis

Grattis till alla nyplusade!

Det har inte kommit något mer blod och mina bröst gör ondare och ondare så jag vill så gärna tro att det fortfarande lever. Ska ta ett digitalt nästa helg för om det lever då borde det visa 3+ men om det dött innan borde det bara visa 2-3. Tänker leva som om jAg är gravid tills motsatsen bevisas.

Jag har en pojke och en flicka så könet spelar ingen större roll men vi vet redan nu att om det blir en pojke blir det en liten max

• StarStruck

Hoppar in här jag med!

Plussade i förrgår ????

Har en dotter född sep -12 och en dotter född feb -14. Den här gången tror jag att det blir en pojke.

• Nydahl

Hej jag plussade igår em. Har två pojkar sen innan -06 och -09 är 26 år :)

• snusmumriken
    lördagsgodis skrev 2014-12-28 08:23:46 följande:

Grattis till alla nyplusade!

Det har inte kommit något mer blod och mina bröst gör ondare och ondare så jag vill så gärna tro att det fortfarande lever. Ska ta ett digitalt nästa helg för om det lever då borde det visa 3+ men om det dött innan borde det bara visa 2-3. Tänker leva som om jAg är gravid tills motsatsen bevisas.

Jag har en pojke och en flicka så könet spelar ingen större roll men vi vet redan nu att om det blir en pojke blir det en liten max

Vad skönt! :)
Svar på tråden BF september 2015!