Inlägg från: Anonym (Man 41) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 41)

    Se min fru med en annan

    Har samma fantasi som TS. Tungan ute


    Jag har också berättat för min tjej och först tyckte hon det lät konstigt och säkert ett sätt för mig att få ligga med andra. Men med tiden har hon förstått att jag inte har något behov av det utan att min fantasi ör att se henne med någon annan. Nu har hon landat i det och tycker det är lite spännande och hon har sagt att jag kommer få uppleva det någon gång. Hon vill dock inte göra något på hemmaplan, dvs i stan vi bor i med risk att bli upptäck. Så det lutar åt att det blir vid en weekedresa till en annan stan. Vi har också funderat på hur man hittar en lämplig kandidat, helst skulle vi vilja träffa på honom spontant och bjuda med till hotellrummet men för en sådan grej måste vi kanske annonsera på någon sitez

  • Anonym (Man 41)
    Trotyl2022 skrev 2022-07-09 11:09:44 följande:
    Jag och min sambo har verkligen levt ut sådana fantasier innan vi fick barn.
    Det slutade många gånger med en underbar dubbelmacka där hon vråla ut sina orgasmer.
    Vi satte upp en lapp på anslagstavla nära köpcentret där vi beskrev vad vi sökte, bodycontact finns ju också men räkna med att ni får sålla som galningar för många där kan fan inte uppföra sig. Sen släpa vi hem nån från krogen. Min sambo gick fram och frågade rent ut om han ville följa med oss hem.

    Lutar väl åt det sista alternativet för oss, att tjejen får ragga upp någon och helt enkelt förklara att även jag kommer närvara. Tinder skulle kunna vara ett ställe hon snabbt hittar någon för hon ser bra ut även om jag är partisk. 

    Annons på BC funderade jag på ett tag men tror jag släppt tanken, det verkar vara svårt att hitta vad man söker bland alla som inte uppfyller kraven. 

  • Anonym (Man 41)
    Anonym (Vi 3) skrev 2022-07-09 15:01:22 följande:

    Vi har tankar på en trekant. O har en del krokar på diverse sidor. O jösses va de finns knepiga mäniskor. 60% ljuger redan fr början 38% tror dom e john holmes o guds svar till kvinnorna o har div sjuka idéer om vad som ska hända med leken. 2% är rakt igenom ärliga.


    Tror du är något på spåret, att det är de 2% som man måste urskilja och hitta. Obestämd
  • Anonym (Man 41)
    Anonym (Vi 3) skrev 2022-07-09 16:16:25 följande:

    Troligen sant. Har hittat en del vi pratar med. Dock bor vi i södra sverige o dessa i norra.. dom där imellen tillhör nog inte dom 2% känns de som. Mycke snack o lite hockey.. när man frågar om intresse finns så e dom på o när de e upp till bevis så vips ska blommorna vattnas eller så har man just denna helgen nageltrång. Flertalet har sagt sig vara på ett visst sätt men i verkligheten e dom inte så som dom sagt.


    Nej det är också min farhåga, jag vill inte boka in en träff med en kille som ska knulla min tjej om jag och framförallt min tjej inte gillar personligheten eller att killen inte håller vad han lovar. Vi båda är inne på att vi inte behöver ha alltför lång startsträcka utan det skulle räcka med att träffa någon som vi båda tycker är okej för en kväll, vi behöver inte fika eller chatta i veckor innan. 


    Sedan är det som du skriver, rätt personer kanske finns i en annan landsända och hur långt som helst åker vi inte för detta ändamål samtidigt som vi vill utanför vårt län. Vi har pratat om att ta en weekendresa till Stockholm där vi även kan göra annat på tu man hand under några dagar. Förena nytta med nöje alltså. 

  • Anonym (Man 41)

    @Bettan
    Att du låg med honom utan din mans kännedom var kanske inte bestämt eller? Kan man säga att du var otrogen då eller hade du tillåtelse att träffa andra utan honom? 


    Att du skulle ligga med en yngre kollega och att du skulle bli förälskad i honom över detta låter som att ert förhållande inte är så bra. Eller tolkar jag det fel? 


    I mina ögon kan man skilja på sex och kärlek och den dialogen har jag haft med min sambo. Att man skulle bli förälskad i någon behöver inte enbart ske genom sex utan skulle kunna hända på jobbet eller på Ica lika väl. 

  • Anonym (Man 41)
    Anonym (Bettan) skrev 2022-08-11 15:42:19 följande:

    Du har helt rätt, om man ska ha dessa äventyr måste man skilja på sex och kärlek, men detta är inte alltid så lätt i praktiken. Känslor kan uppstå, och det är just detta som är faran. 


    När det gäller min unge kollega på jobbet så är svaret, ja, vi knullar även utan min mans vetskap, även om jag njuter mest när han får titta på. Jag är inte "kär" i killen (även om jag tycker han är både sexig, mysig och stilig) men njuter oerhört av att jag lätt kan förföra honom närhelst jag vill.
    Självklart varken rätt eller bra, men det var just detta jag ville peka på. Man öppnar en dörr och vet inte vad som väntar på andra sidan.


    När jag ser mig själv i spegeln nu efteråt så ser jag en livsbejakande kvinna men också väldigt självisk och med tvivelaktig moral. Jag var inte så innan vi började med detta.
    Hoppsan!


    Ok, så du ligger med honom utan din mans vetskap men det jag undrar över, är detta okej för din man eller är er överenskommelse att han ska få se på? Ditt sista stycke tyder på att detta inte ingår i er ök. 

    Jag förstår att man kan öppna pandoras ask och man inte vet hur det ska fortgå när man påbörjat något. Jag förstår fullt ut att det är kul att kunna förföra och få sex när du själv vill, att du bestämmer med andra ord. 
  • Anonym (Man 41)
    Anonym (ungefär samma som Bettan) skrev 2022-08-11 16:15:59 följande:
    Fast jag har sex med min man, han ger mig tryggheten det mjuka fina sexet, men med dom andra är det mer djuriskt.

    Hur kan det vara hans fel att du träffar andra bakom hans rygg? Att han erbjöd möjligheten för det var något han gick igång på? 


    Tycker det låter lite konstigt, att man får möjlighet att testa nya saker men om detta inte motsvarar förväntningarna för alla parter att någon då fortsätter. Endera är båda med på detta eller ingen? 

  • Anonym (Man 41)

    Tycker ni har ett destruktivt synsätt på detta. Jag tänker vad hände med kommunikation och det ni hade innan, dvs när ni träffades och blev ett par? Ska ett tillfälle omkullkasta år av kärlek? 


    Jag hoppas och tror att när vi tar steget så kommer det vara en extra krydda för oss, för henne att ha sex med någon ny person och för mig, att få se på eller delta. Att vi tillsammans kan få ut mer positiva saker av detta än vad som kommer fram här i form av otrohet, impotens, krackelerade förhållanden. 


    Kan inte fler komma med goda exempel? Just nu känns det som att allt går åt helvete om man bjuder in någon. 

  • Anonym (Man 41)
    Anonym (Emma) skrev 2022-08-19 23:46:40 följande:
    Jag tror att mannen i ett sådant förhållande måste njuta av att se sin kvinna bli knullad av andra män, att mer eller mindre få ut samma njutning som kvinnan. En sådan man kan heller inte vara svartsjuk eller osäker på sin egen storlek och prestation. Dock kan vissa män njuta av sin förnedring och förödmjukelse men det är nog väldigt få som gör det. Det är nog mer i porrfilmer sådant händer.

    Det gäller också för kvinnan att stenhårt skilja på sex och kärlek. Det är många kvinnor som blivit kära i sin/sina älskare. 
    Tror det rätta är att hon knullar en annan inte tvärtom dvs att någon knullar henne som är grejen. Annars håller jag med. Ingen svartsjuka och att man går igång lite på förnedring och förödmjukelse. Plus att kvinnan kan skila på sex och kärlek! en perfekt match! 
  • Anonym (Man 41)
    CTP skrev 2022-08-20 01:57:11 följande:

    Min ex man hade samma fantasi som du, och till en början var jag nog som din fru... Men efter en lång process så växte de fram till mer än så. Låt det funderas på och prata mycket öppet om det, men tjata inte!

    En galen och underbar tid i mitt liv


    Att han nu är ditt ex, har det med ämnet i tråden att göra? 
  • Anonym (Man 41)
    wolf666 skrev 2022-08-22 14:34:45 följande:

    Spännande detta, jag har fantiserat om att ta hand om en annan mans fru.


    Visst är det! Jag fantiserar om det motsatta, att någon ska ta hand om min fru (sambo). Människor är och tänker olika och inget behöver vara mera rätt eller fel mot det andra. 
  • Anonym (Man 41)

    Jag tror också på att prata och ha samsyn kring detta. Vid minsta osäkerhet att det inte skulle fungera så ska man nog avstå ändå. 

  • Anonym (Man 41)

    @Thrill

    Som svar på din fråga, ja detta är en av min största fantasier, eller den största faktiskt. Nej, vi har inte testat än. Vi har pratat om det och min sambo har både accepterarat att jag känner så utan att för den delen inte tycka om henne. Hon har också sagt att tanken slagit henne och hon blir kåt av att prata om det. Det längsta vi kommit till än är att diskutera hur detta skulle lösas rent praktiskt. Hon vill bestämt inte att vi ska hitta någon på hemmaplan, dvs i vår stad, utan att det i så fall måste bli under en weekendresa på annat håll. Hon har också sagt att jag ska fixa killen som får äran. Vid ett tillfälle har hon sagt att jag kommer få vara med om det, men inte närmare sagt när. 

    Följer också tråden med nyfikenhet 

  • Anonym (Man 41)

    Min tjej har fått lite kalla fötter, eller rättare sagt vill hon ha en trekant och skulle vilja testa ha två män samtidigt i sig. Dock känner hon en press att ordna mannen själv både urval och ta kontakt. Men jag har sagt att jag sköter det, eller att vi gör detta tillsammans så hon får vara med och bestämma vem vi bjuder in. 

    Men till er som bjudit in eller blivit inbjuden, är det kvinnan eller mannen i paret som normalt tar kontakt? Jag har inga problem med att säga formulera till en man att jag önskar att han följer med och knullar min sambo men hur tolkas det? Är det bättre om vi tillsammans försöker skapa kontakt men att jag kanske är dem som tar initiativet? 

    Hur gör ni andra? 

  • Anonym (Man 41)
    Anonym (Bitterljuvt) skrev 2022-10-01 14:33:44 följande:

    Jag och min fru tog steget för några år sedan, och då hade jag länge fantiserar om att få se frugan älska med andra killar. Första gången var på en charterresa till Kanarieöarna där vi  träffade en kille som hon föll för och under en veckas tid knullade hon med honom nästan dagligen och jag var med och tittade på och njöt. Det hela var fint, ömsesidigt och blev ett fint minne. Vid ett senare tillfälle blev hon uppragg av två unge killar på Ålandsbåten och vi drog ner alla fyra till hytten där de satte på henne ganska hårt. Efteråt när jag var inne på toaletten så försvann hon med killarna till en annan hytt och jag Gunde inte hitta dem. Under natten fortsatte de att knulla henne tillsammans med ytterligare en kille. När hon äntligen kom tillbaka på morgonen så var det verkligen bitterljuvt. Jag var både kåt och sotis, och jag fick knulla henne som siste man och hon hade fått flera satser i både muff och rumpa och hennes ansikte och mun luktade sperma också. efter killarnas äventyr. Efter det pausade vi med aktiviteterna men nu har hon en älskare som hon träffar ganska regelbundet och jag är oftast med och tittar på. Ibland ligger jag med henne efteråt. Bitterljuvt men samtidigt härligt och spännande. Detta är inget som passar alla men för oss båda har vi hittat något som vi gillar och funkar. 


    Var det hon som tog kontakt med mannen/mannen eller gjorde ni det gemensamt? Låter precis som du skriver, bitterljuvt och härligt att se kvinnan man älskar ha sex med någon annan. 
  • Anonym (Man 41)

    Så kanske det är, vi är inte mer avancerade än så. Men det min tjej flaggar för är att få slippa detta och att jag ska fixa en kille/kandidat till oss/henne. 

  • Anonym (Man 41)

    Ålandsbåten eller egentligen alla dessa båtar verkar vara bra tillfällen för tillfälligt sex. Så det kan ju vara ett alternativ såklart. Cool

  • Anonym (Man 41)
    Anonym (ångrar mig) skrev 2022-10-04 11:23:42 följande:

    Jag hoppas ni som träffar olika män är säkra på deras status vad gäller smittor och så vidare också.

    Det kan ju faktiskt bli en del tråkigheter där också.


    Det tänker jag är det första man kollar och funderar på. Jag skulle gärna se någon spruta i min tjej men det kommer han inte få göra första träffen och kanske kunna presentera testresultat att han är ren innan så blir fallet. Jag tänker att om man inte kan ha en så pass öppen dialog så kommer jag heller inte bjuda in honom att få ligga med min tjej! 
  • Anonym (Man 41)
    CleoX skrev 2022-10-04 17:28:50 följande:
    Vad säger tjejen om allt detta? Det låter lite som om du pratar om att låna ut en leksak.
    Hon vill att det är jag som letar och hittar en kandidat och även att jag sköter kontakten med honom. Så hon har inget emot varken det ena eller andra. Sedan kommer hon ha vetorätt och kunna säga nej till någon hon inte tänder på. Men jag vet ungefär hennes preferenser så jag tror jag kommer ganska nära.. 
Svar på tråden Se min fru med en annan