Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Junibebisar del 3

Inflyttningsfest :)

Vi hänger väl också på då !!

Isak fick nya skor idag,
    vad har era junisar för stolekar?

Trevlig kväll!

• CamillaJ

Hej ok kul med alla storlekar!
    Isak har 74/80 också och igår mätte vi fötterna så han skulle ha ca 19 nu.

Har alla varit på ny kontroll jag har inte varit där sedan han var 5 ½ månad (känns så länge nu) men ska dit den 27 på måndag nästa vecka *längtar* men tänkte höra från er som gjort nya kontroller hur mycket era vägde och hur långa?

Jag ska också göra BOEL testet det är väl hörsel och syn va? Dom testa olika ljud och så?

• CamillaJ

Hej fick hem brev från libero med prov av dom där blöjorna baby&go tycker att dom verkar bra nån som prövat, tänkte köpa dom idag..
    just nu har han maxi 7-14 kg men dom sitter inte bra dom är små, han kissar igenom på natten. Men de här baby&go är 7-11 kg så dom kanske är lika små? Men dom är ju mera för rörlighet?

Nej nu ska jag göra kroppkakor för första gången, svärmor ska visa =)
    Få ser hur detta kommer att gå hehehe.

• CamillaJ

Felixmor grattis!!

Jag köpte dom blöjorna blev så nyfiken + att det va ju 60kr rabatt, men vanligt kostar dom 109kr på maxi stormarknad så dom är lika dyra som alla andra. Men idag kostade dom 98 kr =)

Hur många utav era junisar kan sätta sig upp själva när dom ligger på rygg?

Vad dricker era bebisar i för mugg?

• CamillaJ

Isak sätter sej inte upp själv, borde han det nu?

Har köpt mugg till Isak idag ska se om han lär sej dricka ur den själv, dricker era själva ur muggarna?

• CamillaJ

Såg att vissa ger nyponsoppa? Vad för en nyponsoppa ger ni då?
    Och när ni ger yogurt va är det då för nån, men dom säger att man ska vänta med mjölkprodukter till efter ca 10 månader eller har jag fel?

Hipp burkmat tycker jag är så himla lösa och blaskiga men det är nog inte lika mycket bitar i, Isak äter 8 månaders burkar det går kanon.
    Igår åt han med oss och vår mat då blev det makaronen och köttbullar och oj vad han gillade det. Skönt med en All ätare =)

Någon mer som har en junis som nästan aldrig ligger still i sängen, han rör sej nästan även om han sover vrider vänder och kasar upp och ner och hej å hå!!

• CamillaJ

Jag använder miniP men det funkar väl sådär är inte så förtjust i dom, sen är dom ju inte riktigt att lita på + att mensen är hel lustig ibland hoppar den över 3 månader och varar i 2 veckor och ibaldn kommer den nästan inom en månad.. förvirrad!
    Kan inte ha nåt annan heller , spriral ska ju vara bra har jag hört av dom jag vet som har det men det är nog inget för mej ÄN.

Vad för nyponsoppa ger ni??

• CamillaJ

Felixxmor
    Men det är inger farligt att ge det då? Hehe alltså inget som man hört eller så men det är så mycket man inte få göra ....

Jag bruka ha antingen bara smör eller så har jag haft ost och nångång leverpastej

Svar på tråden Junibebisar del 3