Junibebisar del 3
Såg att det va nån till här eller fler som också är gravida, tänkte hur ska ni göra med vagn??
Nån som har bra råd om syskonvagn?!
Såg att det va nån till här eller fler som också är gravida, tänkte hur ska ni göra med vagn??
Nån som har bra råd om syskonvagn?!
Alie
Tack så mycket
och Grattis..
Jo jag funderar jag har kollat runt en massa men hittar ingen som inte heller är SVINDYR! Men mina krav värkar vara detsamma som dina
svårt det där.
Men ska kika vidare....
Felixxmor
Oj vilken present! Va mysigt stora killen
va duktig han är!
Jessie 74
Jag har inte haft fast jobb innan bara timanställd men jag har varit där mycket och ska tillbaka dit nu när min ledighet slutar.. ska börja jobba helger nu i maj.. sen ska jag jobba helt i sommar då Isak ska in på dagis, så men vi få se har inte berättat för dom än!
Oj snart 11 månader hehe Isak är inte ens 10 månader, man märker att han föddes den 30 juni hehe
vi ska på kontrollen den 4 maj .. nästa vecka det ska bli så kul, jag tycker det är super kul att gå på kontrollerna och se hur han växt och väger och så.
Idag ska vi iväg och köpa "utematta" till balkongen och kolla på utemöbler, innan dess så ska vi kanske till Simhallen jag och Isak med min kompis (min brors sambo) och hennes dotter Tindra! Det ska bli kul eftersom det va säkert 5 månader vi var där sist vi var där flera gånger i veckan nästan för Isak älskade det så himla mycket så nu ska det bli kul och se hur han reagera.
arne
När börja hon dagis, Isak börjar i juni och det känns så trist. Ska börja att jobba helger nu i maj sen börjar jag jobba i juni.. hmmm har också lite smått panik !!
Alla haft en bra valborg?
Igår blev Isak 10 månader
Såg att nån här inne blev 11
Vi hade en trevlig valborg med vänner och god mat .. lite roligt spelande på kvällen efter att barnen lagt dej.
Vi grillade också men skötte grillen ute medans vi var inne, regnade ju så!
Men den va trevlig.
dej .. ska vara sej!
Isak säger
Mamma
Pappa och tack tack
en gång sa han traktor men inte mer.
Han härmar tigern och ankan
När man fråga om han kan säga vissa saker så försöker han.
Vi ska till BVC på 10 månaders kontrollen på Torsdag ska bli spännande, men han har 80 för det mesta i storlekar.. köpte en på Po.p en tröja i storlek 86 för den fanns inte i mindre men den va perfekt!I sina skor han har nu så har han 19 men dom är precis men han har gummistövlar i stl 20 och dom är lite stora.