Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Junibebisar del 3

JCA

God morgon, När vi vaknade upp i söndags morgon så hade han bajsat igenom allt + alla våra sängkläder sen va det löst bajs och så kräktes han under hela dagen.
    Inget kul alls så han hade fått maginfluensa, han hade också 38,7 i feber så han va jätte hängig.
    Men jag vet inte det kan ju va att han åt de men jag tror ju inte att det bli så mycket då?!
    Men Isak slutade att kräkas på kvällen men hade då feber och bajsar löst fortfarande nu så inatt har det varit att vakna och kolla om han har bajsat och ha han de va det bara att ta upp stackarn *suck* vet inte hur länge detta kommer att vara
    Jag får inte i Isak nån mat heller ..

• CamillaJ

Grisen

Jag har bara hört att man ska kolla upp det om dom ha feber som kommer och går mycket.

Inget kul med magsjuka nej idag fick jag i Isak gröt och lite av min macka sen har han druckit en massa massa saft! Han är nog på bättringsvägen,
    men det är bara en tidsfråga när det kommer att komma ut igen?!

Solen skiner här i Kalmar men det lär inte bli nån utgång för oss idag heller.. *suck* ska prata lite med BVC sen när dom öppnar, ska se när man kan gå ut och hur länge det smittar och sen hur lång tid det brukar ta innan han bajsar normalt igen.

Hejsålänge!

• CamillaJ

Min älskling börjar på dagis i sommar
    Men ekonomin tillåter inget annat så!!
    Är det ingen annan här inne som ska börja runt året på dagis?

• CamillaJ

Vi sänkte Isak säng när han ställde sej upp första gången,
    Och tur va det för han ställde sej i sängen lika fort som han kom i den!

Isak är fortfarande dålig (sedan söndags) han hade maginfluensa men nu har han bara diarre men igår bajsade han ungerfär 15 gånger, inget kul! Och idag mår jag bättre jag låg i maginfluensa hela natten och dagen igår men är mycket bättre idag! Vill bara att Isak ska börja äta normalt igen och bajsa normalt !!
    Uscha inget kul det här med maginfluensa...

• CamillaJ

Felixxmor
    Grattis va roligt, så duktig han är !!

A Lie
    Hehehe .. vilken sötnos,
    va roliga saker som har för sej dom små!

Isak har för ett tag sen börjat intressera sej för att gå med benen när man håller honom i händerna, innan har han bara blivit arg och släpper händerna och sätter sej eller så bara hoppade han med benen. Men nu går han så för fullt,
    Isak kan inte stå själv ännu ,kan era det?
    Har många junisar har börjat att prata nåt?

• CamillaJ

Isak säger maaamaaa och dää men vet inte riktigt om det är menat till mamma. Men dää vet jag att det är där för det säger han när man fråga om lampa eller så.
    Fast då kan ibland lampan va vad som helst!

Annars låter han vavavavava mycket och bababab.

• CamillaJ

Uscha denna eviga snö!! Vill att allt ska försvinna nu, har fått nog.
    Men vi har inte fått mer än iallafall, tror att dom sakt att det ska komma mera.
    Det är ju snart april?!
    Tiden går så himla fort snart fyller våra "små" bebisat 1 år Huuuua.

• CamillaJ

Oj hehe Isak blir 9 månader den 30
    Isak har 2 tänder där nere, dom fick han båda på samma vecka för nån månad sen. Tror att det är nån på G uppe med nu!
    Va hittar ni på idag?
    Jag hälsar på hos min familj har lunchat där
    Men ska hemmåt nu!

Svar på tråden Junibebisar del 3