Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Junibebisar del 3

Jag tror att det är upp till var och en vad man ger sitt barn, visst tänk om vi skulle sluta ge allt vi inte få ge eller sluta äta allt med risk eller som inte är bra, vad återstå det då att äta? Inte mycket ...

så man få nog känna efter själv vad man tror dom kan ta och så.

• CamillaJ

Felixxmor

Vi har bara lämnat några timmar, men inte över natten än! Isak älskar också risgröten jag tycker också att den ser godare ut. Men igår köpte jag den andra 8 månader fruktgröt.

Ja såna smileys menar jag =)

• CamillaJ

Majflickan

Oj oj jag får inte ens prata när jag ger Isak mat då blir han galen, han är så matglad att han liksom måste konsentrera sej på maten och skeden haha. Man får absolut inte leka när han äter då bli han ledsen och gråter
    en lustigkurre

• CamillaJ

Måste fråga nu när det ligger runt nollan här hemma i kalmar så undrar jag med er vad har ni på era junisar när ni går ut i vagnen tex om ni ska iväg till stan eller så vad har era på sej och vad har ni i vagnen, jag tror ibland att jag har för mycket speciellt när jag ska in till stan
    Skulle vara kul att höra med er som har i samma ålder vad ni tar på era runt nollan

• CamillaJ

Isak vågar inte heller krypa men han står i kryställning och vågar liksom inte släppa till=) Men nu sätter han sej från krypställning och upp!!
    Igår så klappade vi händerna på skoj när sverige gjorde mål då gjorde isak det med det va s¨kul ingen sa nåt medn han klappade endån och nu gör han det hela tiden när vi säger till han eller sjunger =)))

• CamillaJ

Ok flera?
    Jag tror jag har för mycket då stackaren ....
    jag har just nu på isak om vi går ut så har han termobyxor+vinterjacka och tossar + i vagnen är det åkpåse+fårfäll
    är det för mycket + hans vanliga kläder då som är typ tröja och ett par byxor

Isak vinkar också men det har han gjort ett tag ... fast nu gör han det när man säger till och så men innan när han precis lärt sej så vinkade han inte på beställning
    så kul när dom klappa händerna =))

Svar på tråden Junibebisar del 3