Jossan21 skrev 2015-01-10 15:28:18 följande:
kallemaja: tog den lång tid med första barnet eller blev du gravid snabbt? :) jag kan vara lite rädd ibland att jag inte ens kan bli gravid eftersom jag inte har några barn sedan tidigare.. det kan man ju inte veta liksom. Men Hoppas väl att det tar sig! :)
mommy86: kul att du hänger på! håller tummarna för dig! :) jag känner lite molande värk i magen (hoppas inte mensen är på g) jag vet ju inte hur det känns att vara gravid så svårt att känna igen symtom :P men nu hoppas jag att det tagit sig så det blir en liten septemberbebis! ;) vore så mysigt!!
Tack håller tummarna för dig också:) Molande värk är absolut ett tacken, Så va det på mina förra graviliteter
kallemaja skrev 2015-01-10 16:19:46 följande:
Kul! Då har vi nog samma bim! Är nästan säker på att jag har den 18:e- men känns som en evighet dit! Är det första?
Åhh spännande ska du testa dig innan den 18/1? jag funderar på det men samtidigt blir man så besviken när det kommer -
Det är faktiskt mitt 3dje jag jobbar med:D Inte så lätt att få till det alla ggr med 2 nattugglor men vi kör så gott som det går hehe
Har du barn sen innan?