mommy86 skrev 2015-01-17 09:15:23 följande:
Jag testade mig idag, Kunde inte hålla mig mer.. Tyvärr va det negativt 
Åhh jag blir så besviken och ledsen fan jag hade verkligen hoppats... kört näst in på varannan dag hela månaden
Förstår din besvikelse. Hoppas du bara ha lågt hcg värde så att du kan plussa om några dagar
Jossan21 skrev 2015-01-17 11:11:28 följande:
Hej på er alla!
lite ny uppdatering från mig, jag är i V.5 enligt appen, min mens skulle ju dykt upp igår men som ni vet så fick jag ett plus förra söndagen! så ganska tidigt! :)
jag känner mig tröttare än vanligt, humörsvägningar!! igår blev jag sur på sambon bara sådär.. haha. Hans kommentar - är det gravidhormononerna som spökar! gjorde mig faktiskt ännu argare! ;)
annars har jag molande värk i magen, uppblåst mage, inget annat speciellt symtom. Inte illamående än, men kanske kommer... hoppas inte! :)
jag håller tummarna för alla er! (ett tips även om det är svåååart, tro mig jag vet)
försök att inte tänka för mycket. jag tog ju ur min spiral 27/10 och trodde att jag skulle bli gravid direkt i princip, sen dök mensen upp i slutet på november och även i december. Då tänkte jag - jag ger upp! (då tog det sig!!) jag tror att alla tankarna förstör så himla mycket.. tyvärr!! :( det kommer ta sig för er också snart!! (för mig är ju risken för missfall oroande..) jag hoppas det ska gå bra iaf!
kram till er!
Tipset var inte så bra :) Hehe, Vi tänker hela tiden på det. Ja de sägs att tankarna förstör rätt mkt. Sists vi försökte med tvåan var jag lika besatt, men under försök två var jag lugnare och då tog det. Blir nog lugnare nästa månad