• Anonym (Lisa)

Dags att omhänderta barnen!

På mina barns skola finns det några föräldrar som inte har vaccinerat sina barn, som avstår från de vaccin som rekommenderas för alla barn. Jag tycker det är orimligt att dessa vaccin ska vara valfria! Dels utsätter de sina egna oskyldiga barn för livsfara och dels innebär det livsfara för alla de som av olika skäl inte bör vaccinera sig (t.ex. andra allvarliga sjukdomar).

Är det inte dags att samhället agerar?? Omhänderta barnen och åtala föräldrarna för vanvård!!

• Svar på tråden Dags att omhänderta barnen!
  • jag tänker själv
    jag tänker själv skrev 2015-01-10 23:55:56 följande:
    Vidriga personer som du menar du som försöker sprida smörja om att vaccin är bra för folkhälsan.. Alla produkter jag stoppar i mig och tar på mig vet jag vad det är. Är det en produkt jag inte litar på använder jag den inte. Jag odlar de mesta jag kan för att äta och jag köper tyg och kläder som jag vet inte orsakat skada på andra människor... Det jag menar är att jag bryr mmg om mig själv och vägrar följa en ström av döda fiskar såsom stor del av befolkningen på vår jord gör idag.

Att jämföra hur en bil fungerar med hur vaccin fungerar... intressant.

Jag har rätt som människa att välja att inte injicera mina barn med hormonförändrande gift, och sjukdomar. Cancer är ett i-lands problem. Hur många ser du i u-länder med cancer? Det finns inte förutom där västvärlden har spridit sina cancer och giftprodukter.

Dags för dig att se utanför din bilruta och se världen för hur den egentligen är...
    Kan tillägga att jag tror inte all vaccin är till ondo. Att all medicin skadar. Men ska det användas på mig eller min familj så vill jag vara säker på att det gör nytta och inte skadar mer än vad de hjälper. Jag väljer att inte bara följa strömmen, jag tänker lite själv också ;)
  • Tezziz81

Är du medveten om vaccinens baksida? Du vet väl om att läkemedelsföretagen betalar läkarnas utbildning? Samt att läkemedelsindustrin har ett enda mål, nämligen öka sina vinster varje år!!!

Korruption på hög nivå! Mina barn är inte alls vaccinerade, de har inte ens fått den tramsiga K-vitamin sprutan vid förlossningen och guess what?

Jag kan räkna alla mina barns små förkylning på händerna.. Vill passa på att varna för vaccinet mot livmodercansern, det vaccin is a big nono. Så många som dött och så många som skadas så pass att har inget drägligt liv längre

Tänk er för. 2 ggr minst
  • Anonym (Lisa)
    jag tänker själv skrev 2015-01-10 23:57:53 följande:
    Kan tillägga att jag tror inte all vaccin är till ondo. Att all medicin skadar. Men ska det användas på mig eller min familj så vill jag vara säker på att det gör nytta och inte skadar mer än vad de hjälper. Jag väljer att inte bara följa strömmen, jag tänker lite själv också ;)
    Du verkar tyvärr inte så bra på det :(
  • Tezziz81

Är du medveten om vaccinens baksida? Du vet väl om att läkemedelsföretagen betalar läkarnas utbildning? Samt att läkemedelsindustrin har ett enda mål, nämligen öka sina vinster varje år!!!

Korruption på hög nivå! Mina barn är inte alls vaccinerade, de har inte ens fått den tramsiga K-vitamin sprutan vid förlossningen och guess what?

Jag kan räkna alla mina barns små förkylning på händerna.. Vill passa på att varna för vaccinet mot livmodercansern, det vaccin is a big nono. Så många som dött och så många som skadas så pass att har inget drägligt liv längre

Tänk er för. 2 ggr minst
  • Anonym (Lisa)
    Tezziz81 skrev 2015-01-11 00:01:38 följande:

Du bevisar min tes att vaccinmotståndare inte är lämpliga föräldrar.

Vad är ni vaccinens baksida? Att svårt sjuka barn eller gravida inte måste för att de smittas av sjukdomar som vi kan vaccinera bort?

Fantastiskt att vi nu har ett vaccin mot livmoderhalscancer, så att unga kvinnor slipper drabbas av detta!

De obligatoriska vaccinen har inget med förkylning att göra, så det har du nog fått om bakfoten. Bra dock att dina barn verkar ha turen att ha bra immunförsvar. Tyvärr har inte alla barn den turen och det är framförallt de barnen som riskerar att dö pga av oansvariga föräldrar som dig.
  • Tow2Mater
    Anonym (Lisa) skrev 2015-01-11 00:08:05 följande:
    Fantastiskt att vi nu har ett vaccin mot livmoderhalscancer, så att unga kvinnor slipper drabbas av detta
    Men nu har du ju helt fel!!
  • nevermind
    Tezziz81 skrev 2015-01-11 00:01:38 följande:

Tänk er för. 2 ggr minst
  • Ullereller

Hur tänker du när du menar att det inte existerar cancer i u-länderna? Tror du behöver läsa på lite lilla vän. Där dör många av cancer då de inte kan få behandling som finns!!!

• Ann Cistrus
    jag tänker själv skrev 2015-01-10 23:55:56 följande:
    Vidriga personer som du menar du som försöker sprida smörja om att vaccin är bra för folkhälsan.. Alla produkter jag stoppar i mig och tar på mig vet jag vad det är. Är det en produkt jag inte litar på använder jag den inte. Jag odlar de mesta jag kan för att äta och jag köper tyg och kläder som jag vet inte orsakat skada på andra människor... Det jag menar är att jag bryr mmg om mig själv och vägrar följa en ström av döda fiskar såsom stor del av befolkningen på vår jord gör idag.

Att jämföra hur en bil fungerar med hur vaccin fungerar... intressant.

Jag har rätt som människa att välja att inte injicera mina barn med hormonförändrande gift, och sjukdomar. Cancer är ett i-lands problem. Hur många ser du i u-länder med cancer? Det finns inte förutom där västvärlden har spridit sina cancer och giftprodukter.

Dags för dig att se utanför din bilruta och se världen för hur den egentligen är...
    Hur många ser du i i-länder med polio? 
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
Svar på tråden Dags att omhänderta barnen!