• JozephineEriksson

Jag är narkoman. Vad är du?

Efterlyser nån som har haft problem med droger. Det har jag haft. Inget att hymmla om att jag är narkoman och alkoholist. Jag har haft turen som kommit i kontakt med 12 stegs programmet. Endast genom behandligt och aa / na håller jag mej drogfri. Jag slarvar med möten. Och mycket annat. Men jag har inte tagit en drog på 19 månader nu.
    Fått den stora äran att bli gravid med =)
    Jag varken dricker eller drogar. Inte idag iallafall. Längre än så FÖRSÖKER jag att inte tänka..
    Men vissa dagar är tung, fortfarande. Även fast jag är med barn, vill jag vissa dagar knarka. Men det går över...

• Svar på tråden Jag är narkoman. Vad är du?
  • Månflickan

Stort grattis till graviditet och ett drogfritt liv. Det är sådana solskenshistorier som din som får världen att snurra. Lycka till!!!!

• Julias mamma

Skickar in lite beröm till dina första 19 drogfria månader...skitbra...

Nu har du ett annat liv att tänka på....och ditt liv kommer att bli bättre med hjälp av det

• evaviola

Grattis! Vad bra det går! Och grattis till ert lilla liv inne i magen. Kram

• Honey86

Grattis!

Du är stark! =)

• cid

En jättekram till dig, vad duktig du är!
    På frågan vad "du är" så, nikotinist (hmm....kan man kalla det så? Vad fånigt det lät....)
    Jaja, rökare i alla fall....usch, funderar på att klippa imorrn, men jag vet inte, motivationen finns inte riktigt, är ju tveksamt om det går då...

• dessan59

hej, jag beundrar människor som du, som tar tag i sitt liv och gör något bra av det. jag gratulerar dig till babyn i magen och lycka till!!/ Desíree

• Jenny S

Grattis till dina 19 nyktra månader!!!

Beundransvärt!

Hoppas att du varje dag finner din egen speciella anledning till att inte ta ett återfall!

All lycka till dig och din graviditet!!

• Änglamamma76

Jätte grattis till dina 19 månader,
    starkt jobbat.
    Stort grattis till bebben.
    Kram på dig

• ladyS

Grattis till ditt nya drogfria liv och din bebis i magen för jag tror att du kommer att klara av det.
    Kram Susan.........

Svar på tråden Jag är narkoman. Vad är du?