Hej!
Kallar mig inte narkoman utan f.d festare.... varit ren nu sen årsskiftet 2002/2003, minns inte riktigt när jag använde nått senast men gissar på att det var hösten 2002... firade iaf nyår med NA 02/03.... så jag har väl varit ren i snart 4 år... oj va tiden gått fort
...
Festade varje helg, började efter jobb på fredagen och slutade söndag morgon... o hela semestern igenom....varje helg i 3 år men aldrig mitt i veckan när det var jobb... 2003 träffade jag min sambo, trodde aldrig att jag skulle kunna få ett normalt liv, men han älskade mig för den jag var och accepterade mig men klargjorde att drogerna accepterade han inte och inget återfall.
2004 förlovade vi oss, 2005 födde jag en liten son och nu 2006 har jag en underbar familj och är så stolt över mig själv att jag lyckades lämna skiten för så många år sen på egen hand, var på ett NA möte en gång och aldrig mer, klarade inte av det utan jag satt ensam i 1 år hemma varje dag med mitt internet och fick nån sorts terapi fr¨ån människor jag pratade med online....
Jag tycker du är strong tjejen!! Jag kramar om dig och peppar dig till att hålla dig på rätt sida
Jag önkskar dig lycka till med resterande graviditet och din förlossning och er framtid!
Du kommer klara det, tänk på framtiden när det känns som jobbigast, ditt barn, din sambo.. du kommer klara detta!!