• Anonym (Bekymrad)

Vad tycker ni om mina bröst?

Vad tycker ni om mina bröst?

Jag är INTE ute efter uppmärksamhet. På internet är alla smala, tränade, har runda bröst och ser perfekta ut. Är det så folk vill att man ska se ut? Jag är inte perfekt men jag vill känna mig vacker ändå och vara stolt över mig själv. Min pojkvän älskar mig och min kropp så jag borde lyssna på honom men ibland känner jag mig ful utan förklaring. Ibland känner jag mig vacker men jag vill alltid vara nöjd med mig själv!

Jag blir så påverkad utav internet och folk. Nu sägs det att folk med stora bröst har hängiga och fula. Att folk med små bröst har finare för att dem är fastare. Så nu känner jag att jag har för stora och hängiga. Jag tänker absolut inte operera mig! 

Jag har 75C och någon enstaka 75D. Är mina för stora och hängiga? Jag har gått upp från storlek small till medium i kläder och internetsidor tycker att jag är tjock och överviktig. Varför är det på detta vis? Jag vill vara stolt över mig själv och mina bröst! Dem kommer inte bli fastare när jag skaffar mig barn men jag tycker att andras bröst efter en graviditet är vackra. Det är underbart vackert att man kan amma med sina bröst! 

Men jag vill känna mig lika stolt som andra. Folk jag känner verkar så himla stolta över sina kroppar och dem tycker att jag är konstig som inte gillar min kropp.

Jag tycker att min bröststorlek är perfekt för min kropp och jag tycker inte att dem är hängiga. Min mage är inte precis platt men jag tycker att det är fint, man ser frisk och välmående ut. 

Så varför vill så många bli smala, träna och skaffa perfekta bröst? Tänk om min pojkvän säger att jag är sexig och fin trots att han inte tycker det (men vore inte han konstig som var ihop med mig då)?
  • Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?
  • Smecker
    Anonym (Bekymrad) skrev 2015-01-22 18:35:46 följande:

Det handlar generellt inte om vad "du" tycker, utan "ni". Vad anser "ni" vara rätt och fel inom media? Tycker ni att media har gjort en rätt eller fel bild på samhället? Det är tack vare media många kvinnor känner sig osäkra. Jag skrev att jag är nöjd över mina bröst, men tycker "ni" att media har rätt att kalla mina bröst + många andras för stora alternativa hängiga? Det tycker inte jag. 

Det är intressant att se vad folk faktiskt tycker, om dem har blivit påverkade fel på hur folk faktiskt ser ut.

Sen tycker jag inte att man ska vara blyg för att visa sig naken. Alla föddes naken och vi lever i ett fritt samhälle. Men självklart går jag inte runt och visar mig naken på stan. 

Media? Vem är det, och varför skulle jag bry mig om vad hen tycker om dina bröst?

Jag har mer åsikter om ditt beteende än om dina bröst. Är jag inte intresserad av en kvinna som sexuell person så är jag definitivt inte intresserad av eller har några åsikter om hennes bröst.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Bekymrad)
    Smecker skrev 2015-01-22 18:51:49 följande:
    Media? Vem är det, och varför skulle jag bry mig om vad hen tycker om dina bröst?

Jag har mer åsikter om ditt beteende än om dina bröst. Är jag inte intresserad av en kvinna som sexuell person så är jag definitivt inte intresserad av eller har några åsikter om hennes bröst.
    Ja du... du behöver verkligen inte vilja vara intresserad utav mig som en sexuell person för det är inte det jag är ute efter... 

Om du nu har så många negativa kommentarer undrar jag varför du ens tillbringande din tid med att skriva i denna tråd. Du behöver inte ödsla din tid på folk du ogillar. 
  • Anonym (..)

Jag brukar inte svara i dessa trådar men gör det nu. Dom är jätte fina! De ser ut som mina (mina är däremot op) Men jag menar det verkligen som en komplimang. Hade jag haft såna som dina från början hade jag heller inte opererat mig.

• Anonym (Bekymrad)
    Anonym (..) skrev 2015-01-22 18:59:13 följande:

Jag brukar inte svara i dessa trådar men gör det nu. Dom är jätte fina! De ser ut som mina (mina är däremot op) Men jag menar det verkligen som en komplimang. Hade jag haft såna som dina från början hade jag heller inte opererat mig.

Vad gullig och fin du är! Tack för din snälla komplimang! :) 
  • Anonym (Tårar)

Ja förstår va du menar. Ja har jätte mycke komplex för min ena stortå. Ja kan lixom inte lita på när andra säjer att den e fin å så. Ja kollar på Paradise Hotel  å ingen av tjejerna där har en som ser ut som min, fast än dom e ju helt vanliga menniskor ju! Ja gråter varje da å kollar på alla perfekta kroppar!!!!!!!!!!!!

• albino99stars

Dina bröst?

De var ganska små, men annars okej. Eller kanske lite silikonliknande faktiskt, även med tanke på storleken den lilla storleken. Det är svårt att säga om man inte ser hela sin kropp, eller överkropp. Man behöver en helhetsbild för att fullt ut kunna säga hur de är.    

• albino99stars

HAR DU IMPLANTAT?  

• albino99stars

har du ingen bild som är från halsen och nedåt? På hela kroppen? Det blir lättare att göra en bedömning då. MAN MÅSTE JU SE HUR DET SER UT I FÖRHÅLLANDE TILL ÖVRIGA KROPPEN!

• Anonym (Bekymrad)
    albino99stars skrev 2015-01-22 19:08:21 följande:

Dina bröst?

De var ganska små, men annars okej. Eller kanske lite silikonliknande faktiskt, även med tanke på storleken den lilla storleken. Det är svårt att säga om man inte ser hela sin kropp, eller överkropp. Man behöver en helhetsbild för att fullt ut kunna säga hur de är.    

Jag har 75C och 75D ibland. Jag tycker kvinnor som bär över B-kupa har stora bröst. Men alla är vi olika. Du får gärna tycka att mina bröst är små. Min pojkvän som är 198 cm lång och som har väldigt stora händer får precis runt sina fingrar om mina bröst. Jag är ganska kort och inte så bred. Men jag vill inte lägga upp en helhetsbild. Fortsätt du att tycka att mer än hälften på denna jord har små bröst. Men dem som har små har fina bröst dem också! Jag tycker alla bröst är vackra, varför ska man peka ut vilka som är fina och fula :)
  • Anonym (Bekymrad)
    albino99stars skrev 2015-01-22 19:10:36 följande:

HAR DU IMPLANTAT?  

Nej det har jag återigen inte. Men om du nu tror det undrar jag varför du precis tyckte att jag hade små bröst... Haha :)
    albino99stars skrev 2015-01-22 19:12:23 följande:

har du ingen bild som är från halsen och nedåt? På hela kroppen? Det blir lättare att göra en bedömning då. MAN MÅSTE JU SE HUR DET SER UT I FÖRHÅLLANDE TILL ÖVRIGA KROPPEN!

Nej jag vill inte lägga ut en helkroppsbild. Om du vill se helkroppsbilder har jag för mig att det finns en sådan tråd här på familjeliv... 
Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?