• Anonym (Bekymrad)

Vad tycker ni om mina bröst?

Vad tycker ni om mina bröst?

Jag är INTE ute efter uppmärksamhet. På internet är alla smala, tränade, har runda bröst och ser perfekta ut. Är det så folk vill att man ska se ut? Jag är inte perfekt men jag vill känna mig vacker ändå och vara stolt över mig själv. Min pojkvän älskar mig och min kropp så jag borde lyssna på honom men ibland känner jag mig ful utan förklaring. Ibland känner jag mig vacker men jag vill alltid vara nöjd med mig själv!

Jag blir så påverkad utav internet och folk. Nu sägs det att folk med stora bröst har hängiga och fula. Att folk med små bröst har finare för att dem är fastare. Så nu känner jag att jag har för stora och hängiga. Jag tänker absolut inte operera mig! 

Jag har 75C och någon enstaka 75D. Är mina för stora och hängiga? Jag har gått upp från storlek small till medium i kläder och internetsidor tycker att jag är tjock och överviktig. Varför är det på detta vis? Jag vill vara stolt över mig själv och mina bröst! Dem kommer inte bli fastare när jag skaffar mig barn men jag tycker att andras bröst efter en graviditet är vackra. Det är underbart vackert att man kan amma med sina bröst! 

Men jag vill känna mig lika stolt som andra. Folk jag känner verkar så himla stolta över sina kroppar och dem tycker att jag är konstig som inte gillar min kropp.

Jag tycker att min bröststorlek är perfekt för min kropp och jag tycker inte att dem är hängiga. Min mage är inte precis platt men jag tycker att det är fint, man ser frisk och välmående ut. 

Så varför vill så många bli smala, träna och skaffa perfekta bröst? Tänk om min pojkvän säger att jag är sexig och fin trots att han inte tycker det (men vore inte han konstig som var ihop med mig då)?
  • Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?
  • Anonym (Attention whore)

Jag tycker att din bröst ser opererade ut. Syns tydligt på formen de har upp mot armhålan, och på hur fasta de är trots sin storlek. De ser som sagt väldigt onaturliga ut.

• Anonym (Bekymrad)
    Anonym (Attention whore) skrev 2015-01-22 19:24:24 följande:

Jag tycker att din bröst ser opererade ut. Syns tydligt på formen de har upp mot armhålan, och på hur fasta de är trots sin storlek. De ser som sagt väldigt onaturliga ut.

Okej men återigen så är dem INTE opererade. Jag har inte ens ett jobb, jag studerar. Så HUR skulle jag ha råd till det? Jag har ingen jätterik släkt heller. 

Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte... Konstigt att höra att dem är "onaturliga" när dem är naturliga. Hade jag hoppat upp och ren så hade du kanske förstått att de var äkta. Men det tänker jag ju givetvis inte göra... 
  • Anonym (Bekymrad)

Ner*

• Anonym (fan också)

Dina bröst är ju runda och perfekta! Önskar jag hade likadana... Gråter

• Anonym (Bekymrad)
    Anonym (fan också) skrev 2015-01-22 19:30:05 följande:

Dina bröst är ju runda och perfekta! Önskar jag hade likadana... Gråter

Vad snäll du är som tycker det! Jag tror att dina är jättefina!!!
  • Smecker
    Anonym (Bekymrad) skrev 2015-01-22 18:57:44 följande:

Ja du... du behöver verkligen inte vilja vara intresserad utav mig som en sexuell person för det är inte det jag är ute efter... 

Om du nu har så många negativa kommentarer undrar jag varför du ens tillbringande din tid med att skriva i denna tråd. Du behöver inte ödsla din tid på folk du ogillar. 

Vilken tur, lättnaden är total.

Du efterfrågade kommentarer, och det fick du. Helt gratis dessutom. Hade du skrivit att du endast vill ha positiva kommentarer så hade jag självklart avstått att kommentera.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (why)

Bröst är inga personer, inte dem ser ut, de ser inte äkta ut.

• Anonym (Bekymrad)
    Anonym (why) skrev 2015-01-22 19:38:27 följande:

Bröst är inga personer, inte dem ser ut, de ser inte äkta ut.

Okej men DE är 100 procent äkta :) och jag tror jag klarade mig på svenskalektionerna då jag läser mitt sista år som läkare. Så förklara för mig hur jag skulle haft råd till en plastikoperation som läkarstudent? Jag har nog tillräckligt med lån och hade jag varit rik innan så hade jag inte behövt studera. 
  • Anonym (oppai)

Shit va snygga bröst du hade

Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?