• Anonym (Jävligt!)

Birro sparkad!

Birro har blivit sparkad efter att ha synts luncha med SD-politiker. Vart fan är vi på väg? Det är dessutom andra gången det händer honom. Det är verkligen inte OKEJ. Synpunkter på det?

• Svar på tråden Birro sparkad!
  • Gert
    gbgumman skrev 2015-01-30 20:34:20 följande:
    Märkligt då jag hörde intervjuer med Expressen dan efter på P1 och då lät det inte så.
    Birro blev sparkad igår från Solo Calcio. Du och många andra blandar ihop händelserna. Var vänligen läs på.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • gbgumman
    Gert skrev 2015-01-30 20:36:40 följande:
    Birro blev sparkad igår från Solo Calcio. Du och många andra blandar ihop händelserna. Var vänligen läs på.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Ok tack för info. Det stod inget i ts om var ifrån han fick sparken. Spännande att få veta ska genast googla.
  • gbgumman
    Anonym (Jävligt!) skrev 2015-01-30 20:42:48 följande:
    Googla! Pinsamt att kliva in i en tråd och tillrättavisa utan att ha en susning om vad tråden handlar om. *suck*
    Ja suck på mig. Sååå pinsamt av mig.
  • Anonym (x)

Men vet ni varför han har blivit sparkad eller ni bara gissar att det är för att han åt lunch med politikerna?

• Anonym (Jävligt!)
    Anonym (x) skrev 2015-01-30 21:02:14 följande:

Men vet ni varför han har blivit sparkad eller ni bara gissar att det är för att han åt lunch med politikerna?

Ja! För att han lunchade med sd-politiker.
  • Anonym (x)
    Anonym (Jävligt!) skrev 2015-01-30 22:07:17 följande:
    Ja! För att han lunchade med sd-politiker.
    Har du källa på det?

• Anonym (Jävligt!)
    Anonym (x) skrev 2015-01-30 22:13:50 följande:
    Har du källa på det?

Kan inte länka men det är inte helt svårt att googla fram det. Det har tagits upp precis överallt. Har du inte tagit del av någon som helst nyhetsrapportering dom senaste dagarna?
  • Förtryckt
    Pinot noir skrev 2015-01-30 22:23:34 följande:

Igår kl 14.48 la de ut ett meddelande på deras Facebook. Duger det som källa?

www.facebook.com/solocalciose

solocalcio.se/non-solo-calcio/solocalcio-bryter-med-marcus-birro/

----------------------------------

Med anledning av de senaste uppgifterna kring vår bloggare Marcus Birro, har vi på SoloCalcio beslutat oss för att omedelbart bryta vårt samarbete. SoloCalcio.se är en politiskt och religiöst obunden webbsajt, där alla är välkomna och vi kan inte ställa oss bakom de senaste händelserna som kopplar ihop oss med saker vi kraftigt tar avstånd emot.

• Inteutanproblem
    Förtryckt skrev 2015-01-31 00:39:59 följande:

solocalcio.se/non-solo-calcio/solocalcio-bryter-med-marcus-birro/

----------------------------------Med anledning av de senaste uppgifterna kring vår bloggare Marcus Birro, har vi på SoloCalcio beslutat oss för att omedelbart bryta vårt samarbete. SoloCalcio.se är en politiskt och religiöst obunden webbsajt, där alla är välkomna och vi kan inte ställa oss bakom de senaste händelserna som kopplar ihop oss med saker vi kraftigt tar avstånd emot.

/Publicerad 2015-01-29 14:46

Redaktionen

redaktor@solocalcio.se

----------------------------------

Men vad betyder detta egentligen.

Vid första anblick verkar det betyda att den arbetsgivaren ger dig kicken om du umgås med, enligt dom personer som har en felaktig politisk åskådning - varav du själv då måste vara en "sån"? Dvs en person med felaktig politisk åskådning.

Är det så här på riktigt, och att där inte finns mer bakom? Ja då är det jävligt skrämmande.
Svar på tråden Birro sparkad!