• casey

Gravid i Linköping?

Okej :) trivs ni bra här då?

Jag jobbar som elevassistent åt en flicka i en skola. Har mest jobbat på förskola innan.

Vad jobbade du med innan?

• casey

Inatt drömde jag att jag fick barn, 2 ggr. Första barnet var 1cm långt och va bara en liten geléklutt som bodde i en burk. Kom på efter 2 dagar att; oj jag kanske behöver amma den och den va mindre än bröstvårtan när den låg där Det andra barnet var beräknat som nu i augusti men kom den 15mars, hon var ca 3,4 år när hon kom ut och jag blev besviken för att jag missat bebistiden. Skönt att vakna ur vissa drömmar :)

Vet ni vart man kan gå på gravid-vattengympa? Är de nåt ni har tänkt göra?

• casey
    PLSB skrev 2015-03-06 13:18:30 följande:

Hej!

Hoppas att det är ok att jag hänger med på en liten kant här, även om jag slutade vara gravid för en vecka sedan. Sitter här med ett sovandes litet hjärtegryn i knät. Född i v 41+0. Vi bor strax utanför stan och känner aldeles förlite andra småbarnsföräldrar, än så länge iaf ;)

Stort grattis till bebisen !! :)
  • casey
    äppelblomman skrev 2015-03-18 07:24:39 följande:

Hej! Jag hoppar in här om jag får? Plussade idag efter 3 års känslomässig berg- och dalbana med bl.a. ett antal IVF-försök.. Är sååå lycklig just nu.. Går in i vecka 6 idag tror jag.. :D

Grattis! Va härligt! Va blir de då? En oktoberbebis?:)
  • casey

Men va tusan! Haha. Vi har badkar så får ta ut det på balkongen. Man slipper ju tjocka jackor och att knyta kängor iaf...

• casey

Åh lyckos er. Jag vill också se min bebis. har rul nästa onsdag. Jag har sagt att jag inte vill veta kön, men undrar om jag kan hålla mig! Sambon vill veta..så vi får se :)

• casey

Jag mår prima, känner mig inte alls gravid, hur mår du?

Jadu, djungel kan man verkligen kalla de. Tror jag kommer va hemma större delen iaf, har bara småpratat om de.. Sambon är mest inne på att köpa större bil just nu, vilket kan behövas men inte är akut. Så blir eventuellt en ny i veckan.

• casey

BF-lista

19/9 IMHO, 36 år, första barnet, Vasastan

30/8 casey, 26 år, första barnet, T1

Svar på tråden Gravid i Linköping?